Gå til innhold

Frosne bær,brukes til?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vi har nettopp flyttet,og i den anledning måtte husets frysere tømmes,og da åpenbarte det seg et hav av forskjellige bærsorter,frosset både med og uten sukker. Dette tar veldig mye plass i mitt nye fryseskap,og jeg ønsker derfor mange gode tips til hva jeg kan bruke dette til,sånn at jeg får det fort oppbrukt. Syns jo det er gæli å kaste det.. Masse gode antioksidanter som bare venter på å bli gjort nytte av :jepp: Mange gode tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har nettopp flyttet,og i den anledning måtte husets frysere tømmes,og da åpenbarte det seg et hav av forskjellige bærsorter,frosset både med og uten sukker. Dette tar veldig mye plass i mitt nye fryseskap,og jeg ønsker derfor mange gode tips til hva jeg kan bruke dette til,sånn at jeg får det fort oppbrukt. Syns jo det er gæli å kaste det.. Masse gode antioksidanter som bare venter på å bli gjort nytte av :jepp: Mange gode tips mottas med takk :)

Smoothie? Syltetøy? Muffins med bærfyll? Bærpaier? Varme bær på iskrem? Bærkompott med vaniljesaus? Høres ut som om du har et skikkelig luksusproblem her! ;-)

Skrevet
Smoothie? Syltetøy? Muffins med bærfyll? Bærpaier? Varme bær på iskrem? Bærkompott med vaniljesaus? Høres ut som om du har et skikkelig luksusproblem her! ;-)

Kommer litt an på hvor mye du har, men saft er jo godt da. Selv om du da kanskje ender opp med såpass at du må fryse ned noe likevel. Men det spørs jo hvor mye du har å lage av. Syltetøy går an, eller varme dem opp og ha dem over vaniljeis. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...