Gå til innhold

POSER UNDER ØYNENE


Fremhevede innlegg

Gjest Moden kvinne
Skrevet

Hei folkens!

Jeg har et problem som jeg har hatt komplekser for i noen år.

Jeg er en voksen dame, 50+. Jeg ser alminnelig bra ut, slank og er i god form. Mitt problem er at jeg har stygge poser under øynene. Det er jo slett ikke pent. Disse endrer seg etter hvordan form og humør jeg er i. De siste par årene har jeg hatt det tøft, og problemet har økt på. Noe familiert er det nok, ettersom min pappa hadde samme problemet. Vet det kan gjøres plastiske operasjoner for dette, men har hørt at dette ikke hjelper på tid. I tillegg er dette kostbart. Er det noen som kan gi meg gode råd? Takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E- CREME fra BODYSHOP hjelper meg veldig. Det er en liten rosa tube, koster mye, men ekstremt drøy i bruk, Jeg smører på tynt lag hver dag, og merket forbedring etter ca 7-9 dager. Nå kan jeg ikke være uten den, den er så perfekt. Den tar også vekk blå ringer og slikt.

Skrevet
E- CREME fra BODYSHOP hjelper meg veldig. Det er en liten rosa tube, koster mye, men ekstremt drøy i bruk, Jeg smører på tynt lag hver dag, og merket forbedring etter ca 7-9 dager. Nå kan jeg ikke være uten den, den er så perfekt. Den tar også vekk blå ringer og slikt.

Takk for hurtig svar. Hvike butikker fører dette merket du reklamerer så godt for? Håper det virker. Er villig til å forsøke hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...