olma Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Send en tanke til Regines familie på denne tunge dagen, Regine sovnet inn i dag.. Bloggen hennes har betydd svært mye for meg, og veldig mange andre! Du var et utrolig menneske Regine, jeg vil helt ærlig alltid huske deg! håper du har det bedre der du er nå.. livet er alt for urettferdig.. <3 www.sinober.blogg.no Endret 3. desember 2009 av olma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 3. desember 2009 #3 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullhjerte Skrevet 3. desember 2009 #5 Del Skrevet 3. desember 2009 Regine Stokke hadde en veldig fin blogg, og jeg fulgte den daglig. Veldig synd at verden måtte miste en slik fin jente. Jeg savner henne allerede jeg, selv om jeg aldri kjente henne utenom det hun ga av seg selv gjennom bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. desember 2009 #6 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvil i fred, Regine. Jeg fulgte med i bloggen hennes de siste ukene, og denne tøffe jenta og kampen hennes traff meg virkelig. Hadde håpet du skulle være her lengre, Regine. Men jeg håper du har det godt nå. Mange tanker til venner og familie. Endret 3. desember 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. desember 2009 #7 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvil i fred Regine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 3. desember 2009 #8 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg leste det nettopp, har fulgt den tapre jenta sin blogg siden starten. At det skulle ta slutt klarte jeg aldri forestille meg,selv om hun skrev det flere ganger. Kan fortsatt ikke tro at hun er borte, det er rett og slett uvirkelig. Mine tanker går til hennes pårørende. Må hun hvile fred. Du vil aldri glemmes Regine, aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #9 Del Skrevet 3. desember 2009 Hun har det sikkert bedre der hun er nå, varme tanker til de som sto henne nær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #10 Del Skrevet 3. desember 2009 Oppfordrer alle til å tenne et lys for Regine i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #11 Del Skrevet 3. desember 2009 mine tanker går til familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. desember 2009 #12 Del Skrevet 3. desember 2009 Takk for alt du delte med oss. Hvil i fred. Endelig slipper du å kjempe lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantera Skrevet 3. desember 2009 #13 Del Skrevet 3. desember 2009 Har lest bloggen hennes i omtrent ett år nå, men hadde ikke hatt tid til å lese den i dag. Da jeg hørte det på nyhetene kunne jeg ikke tro det. Hun hadde kreft, og var alvorlig syk, men det er allikevel så ufattelig. Hvil i fred, og takk for alt du delte med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. desember 2009 #14 Del Skrevet 3. desember 2009 Trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. desember 2009 #15 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvil i fred Regine. Jeg har også fulgt bloggen en god stund. Man er ikke forberedt selv om man vet at det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. desember 2009 #16 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. desember 2009 #17 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvil i fred, Regine. Du har vært ei sterk og tapper jente, nå håper jeg du er på et bedre sted. Takk for alt du har delt med oss, og for å sette perspektiv på livet. Et lys er tent for deg og dine nærmeste i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. desember 2009 #18 Del Skrevet 3. desember 2009 Helt enig! Har fulgt med henne i nesten et år, og har alltid sett etter oppdateringer når jeg har vært på pc på kvelden. Hun var et fantastisk menneske. Tente et lys for deg i dag Hvil i fred <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #19 Del Skrevet 3. desember 2009 Tårene triller når jeg leser bloggen din. Hvil i fred, tapre jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 3. desember 2009 #20 Del Skrevet 3. desember 2009 det er så trist! kjente henne ikke, men leste bloggen..! ubegirpelig på en måte..! skal tenne lys for henne!! og besteforeldra mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå