Gå til innhold

Hjertesukk fra PMS monster


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Alvine_*
Skrevet

Åh, endelig er jeg ferdig med mensen igjen, sier jeg bare.

Jeg blir ikke så forferdelig humørsyk, men jeg blir deprimert. Også blir jeg mye mindre forelsket i min kjære. Hver eneste måned er det et par dager hvor jeg tenker "jeg vet ikke om jeg vil være sammen med ham mer" - men så er den verste pms'en over, og alle følelsene der for fullt.

Det er slitsomt! Jeg krangler ikke og kjefter ikke, men det er jo en berg og dal bane!!

Jeg har begynt på vitex for å se om det stabiliserer hormonene mine litt.. Tror jeg har en ubalanse, for har en del blødninger mellom eggløsning og mensen.

Flere PMS monstre der ute? Eller noen som har erfaringer med det?

RÅD?!?!????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du blir nedfor, ikke la det gå utover forholdet men prøv å tenk at det er hormonene som råder. Flere råd har jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...