Gjest Gjest_Alvine_* Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Åh, endelig er jeg ferdig med mensen igjen, sier jeg bare. Jeg blir ikke så forferdelig humørsyk, men jeg blir deprimert. Også blir jeg mye mindre forelsket i min kjære. Hver eneste måned er det et par dager hvor jeg tenker "jeg vet ikke om jeg vil være sammen med ham mer" - men så er den verste pms'en over, og alle følelsene der for fullt. Det er slitsomt! Jeg krangler ikke og kjefter ikke, men det er jo en berg og dal bane!! Jeg har begynt på vitex for å se om det stabiliserer hormonene mine litt.. Tror jeg har en ubalanse, for har en del blødninger mellom eggløsning og mensen. Flere PMS monstre der ute? Eller noen som har erfaringer med det? RÅD?!?!????
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Når du blir nedfor, ikke la det gå utover forholdet men prøv å tenk at det er hormonene som råder. Flere råd har jeg ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå