Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tok piercing i underleppa i august dette året, og nå har det endelig gått lang nok tid til at jeg kan bytte piercing :)

Men det er et par ting jeg lurer på før jeg skal kjøpe ny..

1. Hvordan finner jeg ut hvor mange mm jeg trenger? Ser de selger ulike størrelser hvis jeg skal kjøpe på internett, og vil ikke risikere at piercingen er altfor stor eller liten.. Han så piercet meg sa at jeg fikk en piercing som var altfor stor i begynnelsen slik at såret kunne gro bedre eller noe, betyr det at jeg skal kjøpe piercing med mindre stang nå?

2. Hva er billigest, å kjøpe i et tatoveringsstudio eller på gullsmed? Jeg bor i Haugesund så disse to butikktypene er de eneste jeg vet om hvor de selger piercing. Er klar over at det sikkert er billigst på internett men da er problemet med størrelsen.. :sukk:

Tusen takk for svar!!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Du kan jo ta ein tlf til stedet du piercet deg og spørre hva størrelse de satt inn.

Eg tror det er billigst å bestille på nettet, og da gjerne større utvalg. Er ikkje sikker på om de selger piercing smykker hos gullsmed, så da må du nok innom piercing- og tatoveringsstudio og kjøpe om du ikkje vil kjøpe over nettet.

Skrevet

Tviler på at de husker meg der jeg ble piercet, da det er et halvt år siden jeg var der.

Har fått bekreftet at de selger piercing på gullsmed, men lurer på hva som er billigst av tatoveringsstudio eller gullsmed :)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Du kan jo dra innom piercingstudioet, og spørre dem om å hjelpe deg? Og når du har fått vite størrelse og pris, kan du si at du kommer tilbake når du har bestemt deg? Da kan du dra hjem og sjekke på internett om du finner noen fine du vil kjøpe der, eventuelt sjekke med gullsmeden.

Et tips fra meg, når det kommer til det å bytte smykke, så er det lurt å kjøpe slike engangshansker på apoteket (disse gule, om du tåler dem). Da er det mye lettere å få tak på smykket, og å få skrudd det nye skikkelig fast.

Skrevet

Du kan jo kanskje måle hvor mange mm den er da? Vanligvis setter de inn størrelse 14G i piercinger.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Tviler på at de husker meg der jeg ble piercet, da det er et halvt år siden jeg var der.

Har fått bekreftet at de selger piercing på gullsmed, men lurer på hva som er billigst av tatoveringsstudio eller gullsmed :)

Det er sant nok, men de setter nok inn samme størrelsen på alle de har piercet når de setter inn piercing smykket.

Eg veit ikkje, du kan jo gå innom å se da :gjeiper: Og sammenligne prisene og smykkene.

Skrevet

Det er ca samme pris på totoveringsstudioet som det er på gullsmed. selv har jeg alltid kjøpt på gullsmed...Kjøper alltid den minste de har i butikken, liker ikke at stangen stikker langt ut. selv om jeg har den minste, synest jeg den er litt får stor. du må nesten bare kjøpe en str for å prøve, i og med at du ikke kan prøve den før du kjøper den

Skrevet

Tusen takk for svar, hjalp meg masse ! :D

Men dukket opp et lite problem til.. :sukk:

Fordi, huden min er allergisk mot sånn vanlig øredobber som de selger på feks H&M og slikt, så er det noen som vet hvaslags materiale piercingen må være i når jeg er allergisk mot sånn kunstige greier?

Skrevet

det er MANGE som reagerer på slikt juggel:p kjøp på gullsmed heller. er faktisk ikke så mye dyrere.. sølv er ikke så dyrt som folk tror:)

Skrevet

ta heller den ut i leppa!

ødlegger tenna! det gjorde jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...