Gjest Janus Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Min sønn er 13 år. Hans penis er bare 1 cm lang i slapp tilstand. Hva kan han gjøre for å få større penis? Han sliter psykisk pga dette?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg fant dette..http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis Her står det om behandlinger..hormonbehandlinger mellomannet.
Gjest iiiikk Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg fant dette..http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis Her står det om behandlinger..hormonbehandlinger mellomannet. 13 år og uten mulighet til og runke. Det sliter nok psykisk ja. 1
Gjest Gjest_kriwin_* Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 13 år og uten mulighet til og runke. Det sliter nok psykisk ja. Skam deg 1
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Min sønn er 13 år. Hans penis er bare 1 cm lang i slapp tilstand. Hva kan han gjøre for å få større penis? Han sliter psykisk pga dette? og hvordan vet du størrelsen ? Mistenktsomt
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Selv om den 1 cm i slapp betyr ikke det at den vil være det i stiv. Samboeren min har 2 cm i slapp, 14 cm stiv. Men såklart er nok ikke noe kjekt for han å dusje med de andre guttene når han har så liten slapp i den alderen. Unger er slemme dessverre. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Selv om den 1 cm i slapp betyr ikke det at den vil være det i stiv. Samboeren min har 2 cm i slapp, 14 cm stiv. Men såklart er nok ikke noe kjekt for han å dusje med de andre guttene når han har så liten slapp i den alderen. Unger er slemme dessverre. Jepp. Dessuten er han jo bare 13år. Kommer garantert til å vokse mer med åra.
Avalon Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Lukter troll her..... men unasett, en penis er ikke ferdig utvokst før i 20årsalderen. Og som de andre sier, det ka være store forksjell på størrelsen på en slapp og en erigert penis. Tror du skal la sønnen din være fred jeg, la han utvikle seg i sitt eget tempo.
Chiyo Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 Selv om den 1 cm i slapp betyr ikke det at den vil være det i stiv. Samboeren min har 2 cm i slapp, 14 cm stiv. Men såklart er nok ikke noe kjekt for han å dusje med de andre guttene når han har så liten slapp i den alderen. Unger er slemme dessverre. Hvordan kan 2cm bli 14?
Gjest Skitten pique Skrevet 1. januar 2012 #11 Skrevet 1. januar 2012 Hvordan kan 2cm bli 14? Det er jo det som er hele mystikken og hemmeligheten rundt en 'grower'. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå