Lotta35 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg skal bake pepperhakehus med barna, og trenger en god mal. er det noen som kan hjelpe meg? Også var det dette med vinduer, har hørt at man kan smelte drops så får du fine fargede vinduer. Hvilke drops? og må de knuses først?? Kjempefint hvis noen har noen gode råd.
Gjest Byggingeniøren Skrevet 13. desember 2009 #2 Skrevet 13. desember 2009 Det er ikke noe problem. Send meg bilde av huset ditt eller barndomshjemmet, eller hytta, så skal jeg lage en mal. Mye mer orginalt å ha sitt eget hus som dekorasjon! Jeg skal bake pepperhakehus med barna, og trenger en god mal. er det noen som kan hjelpe meg? Også var det dette med vinduer, har hørt at man kan smelte drops så får du fine fargede vinduer. Hvilke drops? og må de knuses først?? Kjempefint hvis noen har noen gode råd.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Har du anskaffet byggetillatelse da?
Lotta35 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2009 Det er ikke noe problem. Send meg bilde av huset ditt eller barndomshjemmet, eller hytta, så skal jeg lage en mal. Mye mer orginalt å ha sitt eget hus som dekorasjon! Takk for det. Send en pm da så skal jeg ta bilde...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå