Gå til innhold

Rykninger av Cipralex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger prøvd å trappe opp fra 10 mg til 20 mg, men begynner å slite med rykninger i armer, bein og fingre. Noen andre som har dette problemet? er det en vanlig bivirkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk små rykninger i ansiktet. Sånn tics....men folk tror jeg bare smiler sjenert når jeg får det :sjenert:

Man kan jo få mange rare bivirkninger av Cipralex (og andre medikamenter) så det er nok derfor du har sånne rykninger, men hvis det plager deg så gå til legen din :)

Skrevet

hvordan trapper du ned?

direkte fra 20 til 10?

ta av en halv om gangen ,bruk 1 mnd på hver gang,

Skrevet

Fikk en sånn "elektrisk" følelse / rykninger når jeg sluttet med cipralex, men tok en når jeg fikk de bivirkningene, forsvant etter ett par uker, og da var jeg helt uten. Og det var å gå ifra 20mg pr dag til 0.

Skrevet

Før dette sporer av, TS prøver å trappe OPP, ikke NED ;)

Skrevet
Før dette sporer av, TS prøver å trappe OPP, ikke NED ;)

Man kan fortsatt få samme bivirkningene om man trapper opp eller ned, denne "rykning/elektriske" følelsen er en ganske vanlig bi-virkning av cipralex.

Skrevet

ts her. Jeg trappet rett opp fra 10 mg til 20 mg ja. Men godt å høre det er en vanlig bivirkning. Da gir det seg vel etter en stund?

Skrevet
ts her. Jeg trappet rett opp fra 10 mg til 20 mg ja. Men godt å høre det er en vanlig bivirkning. Da gir det seg vel etter en stund?

Tok mellom en til to uker hos meg, er nok veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...