Gå til innhold

Lyst på jentesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er en fast etablert jente med familie, barn, hus osv. Samboeren min vet at jeg er bifil.

Han har alltid sagt at det er greit. Før vi bodde sammen så sa han at jeg kunne innimellom ha sex med jenter. Han trengte ikke se på heller. Det har allikevel ikke skjedd noe.

Jo lengre vi er sammen jo rarere vil det bli å bare gjøre det.

Går jo ikke stort på byen lenger heller.

Jeg vet ikke om jeg skal risikere det. Hva om jeg liker det for godt?

Vil jeg da sette hele min familie på spill?

Noen meninger? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)
Er en fast etablert jente med familie, barn, hus osv. Samboeren min vet at jeg er bifil.

Han har alltid sagt at det er greit. Før vi bodde sammen så sa han at jeg kunne innimellom ha sex med jenter. Han trengte ikke se på heller. Det har allikevel ikke skjedd noe.

Jo lengre vi er sammen jo rarere vil det bli å bare gjøre det.

Går jo ikke stort på byen lenger heller.

Jeg vet ikke om jeg skal risikere det. Hva om jeg liker det for godt?

Vil jeg da sette hele min familie på spill?

Noen meninger? Erfaringer?

Hva er for godt? Du kommer jo helt sikkert til å like det, er du bekymret for å forelske deg i en annen?

Endret av MikeWaters
Skrevet

Vil ikke forelske meg. Ikke risikere forholdet mitt, som jeg er veldig lykkelig med.

Er kanskje rett og slett redd for forandringen. Vil ikke bringe uro inn i familien. Vil tilby mine barn stabilitet.

Men rynker stadig til bilder av nakne jenter...

Gjest MikeWaters
Skrevet
Vil ikke forelske meg. Ikke risikere forholdet mitt, som jeg er veldig lykkelig med.

Er kanskje rett og slett redd for forandringen. Vil ikke bringe uro inn i familien. Vil tilby mine barn stabilitet.

Men rynker stadig til bilder av nakne jenter...

Fantasi og virkelighet er ofte 2 forskjellige ting, du kan jo prøve å søke litt på nettet, opprette en profil på en side som er myntet på sexstreff for deretter se om det virkelig er noe du vil gjennomføre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...