Gå til innhold

Til dere menn

Fremhevede innlegg

Gjest bare_lurer
Skrevet

Liker dere nå silikonpupper eller ikke?

Skal kjæresten heller ha slappe små pupper (etter barn og amming)

eller silikonpupper?

Klart at det er finest med fine ekte, men hva velger dere når dere må velge mellom slappe små og silikonpupper på partneren???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig liker jeg ikke silikonpupper hvis de føles og ser åpenbarte falske ut. Som 2 harde tennisballer struttende ut fra brystet. Men hvis silikonpuppene ser og føles litt mer ekte (det går an) så liker jeg det.

Skrevet

Vanskelig filosofisk spørsmål. For meg er det viktigste at jeg har tilgang til puppene til min kjære, ikke om de er store eller små. Altfor store er uansett ikke min smak. Jeg ønsker også ekte vare, ikke å kose med proteser. Min grunnholdning er at silikonpupper ikke løser noen problemer. De problemene sitter i hodet, og må løses med det som utgangspunkt. Sitasjonen er kanskje en annen hvis puppene er deformert eller skadet som følge av fødsel eller andre ting. Jeg snakker ikke om normal aldring, men om de få med virkelig store forandringer. Da har jeg større forståelse for kosmetiske inngrep.

Hva jeg ville foretrekke selv av pupper som er virkelig slappe, men ekte, og to flotte plastproteser? Det er vanskelig å svare på. Jeg tror at jeg holder en knapp på ekte pupper tross alt.

Gjest bare_lurer
Skrevet

Partneren min sier bare at jeg ikke trenger å gjøre det for hans skyld. Han sier at han liker dem selv etter alle barn.

Han har aldri sagt at han misliker silikonpupper. Jeg er usikker på om han liker det eller ikke.

Personlig synes jeg puppene mine er greie med bh og pads i, men uten bh er de så slappe...

Vanskelig å få et ærlig ord ut av partneren sin, men er ofte veldig forsiktige med tydelige utsagn om vår kropp, siden de vet hvor følsomt dette tema kan være.

Håper at dere gutter her kan si noen ærlige ord om dette her!

Gjest bare_lurer
Skrevet

Hva jeg ville foretrekke selv av pupper som er virkelig slappe, men ekte, og to flotte plastproteser? Det er vanskelig å svare på. Jeg tror at jeg holder en knapp på ekte pupper tross alt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Personlig liker jeg ikke silikonpupper hvis de føles og ser åpenbarte falske ut. Som 2 harde tennisballer struttende ut fra brystet. Men hvis silikonpuppene ser og føles litt mer ekte (det går an) så liker jeg det.

silikonpupper er ikke harde. De er harde og stramme rett etter operasjon, men etterhvert som huden tøyer seg etter protesen blir de myke. Etter ca et år er de myke og ser ikke kunstig ut lenger. Jeg har vært sammen med gutter som ikke kunne ane at jeg har silikonpupper før jeg sa det :sjenert:

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet
silikonpupper er ikke harde. De er harde og stramme rett etter operasjon, men etterhvert som huden tøyer seg etter protesen blir de myke. Etter ca et år er de myke og ser ikke kunstig ut lenger. Jeg har vært sammen med gutter som ikke kunne ane at jeg har silikonpupper før jeg sa det :sjenert:

og hvordan reagerte de guttene når du sa det?

Skrevet

Må da være skikkelig guffent med sånne fremmedlegemer i kroppen?

Ikke at det har noe med spørsmålet å gjøre..

Skrevet

Hvis ikke det er ganske mye brystvev der fra før, blir det veldig tydelig at det er protese når man tar på brystet, spesielt om man ligger på rygg eller klemmer brystet mot brystkassen.

Silikonpupper er ikke knallharde hvis det ikke er kapselskrumping, men de kjennes ikke som bryster.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
og hvordan reagerte de guttene når du sa det?

De jeg har sagt det til har bare vært positive til det. De har bare blitt veldig nysgjerrig. Ingen negative opplevelser på dette. Har inntrykk av at menn er ganske åpne til silikon. Nå har jeg vært i fast forhold i noen år, men har guttevenner. Har ennå ikke møtt en mann som er negativt innstilt til silikonpupper. Opplever bare at de blir nysgjerrige og får lyst til å se og kjenne. Ikke at jeg lar de det da :fnise:

Skrevet
Liker dere nå silikonpupper eller ikke?

Liker det :jepp:

Skrevet
Har ennå ikke møtt en mann som er negativt innstilt til silikonpupper.

Jeg har møtt mange som er negative, både til puppene og utfra egne fordommer om jenter som lar seg operere. Lurer på hva de hadde sagt om jeg hadde vært åpen om at jeg er en av dem. Av elskere er det 3/4 som har reagert negativt på silikonpuppene, 1/4 virket like fornøyd med dem som med vanlige pupper og likte å kose med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...