Gjest wannabesexyagain Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Har lurt på det en stund. Tenkt å få nye pupper etter 3 barn alt. Men må først spare litt...så jeg har tid til å undersøke grundig først. Kjennes de kalde, tunge, ømme? Eller er det ingen forskjell? Pleide å har c-cup, har nå b. Vil gjerne tilbake til min fulle C. Gjerne fortell om erfaringer, evtl. klinikk som dere kan anbefale? Eller bare puppeløft? Mister man følelsen i brystvortene? Hva koster det? Hvordan reagerte partnerne deres på det? Og venner/familie/jobben osv. Er dere mer fornøyde med utseende nå? Var det verdt det? Takk for alle seriøse svarene!
Gjest gjest m silikon Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Har lurt på det en stund. Tenkt å få nye pupper etter 3 barn alt. Men må først spare litt...så jeg har tid til å undersøke grundig først. Kjennes de kalde, tunge, ømme? Eller er det ingen forskjell? Pleide å har c-cup, har nå b. Vil gjerne tilbake til min fulle C. Gjerne fortell om erfaringer, evtl. klinikk som dere kan anbefale? Eller bare puppeløft? Mister man følelsen i brystvortene? Hva koster det? Hvordan reagerte partnerne deres på det? Og venner/familie/jobben osv. Er dere mer fornøyde med utseende nå? Var det verdt det? Takk for alle seriøse svarene! Hei! Jeg tok operasjon for snart et år siden. Jeg hadde bare vondt den første uken etter inngrepet. De neste tre ukene var jeg litt øm, men etter det har jeg ikke hatt noen plager. Jeg hadde nesten ingenting før jeg tok operasjon. Fylte ikke ut en A cup engang. Nå bruker jeg en D. Klart at jeg merker at jeg har mer foran nå enn tidligere, men det er ikke så rart. Jeg syntes ikke de er tunge. En D kan høres stort ut, men husk at silikonpupper har en litt annen fasong enn naturlige bryst. Når jeg har på meg klær ser de nok mer ut som en C cup :-) Når det gjelder reaksjoner fra omgivelsene var jeg nervøs for å fortelle dette til mine nærmeste. Jeg er 33 år, men likevel gruet jeg meg mest til å fortelle dette til foreldrene mine De tok det veldig pent. Mamma flyttet inn til meg i to dager i forbindelse med operasjonen min for å hjelpe meg m å vaske håret, handle osv. Venninnene mine var veldig støttende og syntes det var veldig spennende. Jeg valgte å være åpen om det og har snakket mye om det for å forhindre snakk og spekulasjoner. Jeg har ikke fortalt det på jobb. Tok 10 dagers ferie når jeg opererte meg. Når jeg kom tilbake til jobb hadde jeg fortsatt bandasje og man skal ha stram sports BH ca 3 mnd etter operasjonen. Av den grunn ble de ikke synlig med klær før etter en lang stund. Jeg syntes ikke at de ble synlige under klær før etter 6-8 mnd for da datt de litt ned og ut på en måte. Før det så satt de så høyt at de ble ikke så synlig under klær. Kroppen min brukte nok litt ekstra tid på å gjøre de til en naturlig del. Har merket at det er noen ekstra blikk på jobben nå, men ingen har turt å spørre Kjæresten min sier at han likte meg både før og nå. Men han syntes så klart at de er veldig fine nå. Han syntes de er myke og helt fine å tå på. Han brukte litt tid på å venne seg til de. Han syntes først at de ble for store, men etter en "innkjørings" periode er han kjempe fornøyd Nå syntes han så klart at det er de beste puppene i verden og får ikke nok av de :rødme: Jeg opererte meg på kinikk andenæs i østfold og er kjempe fornøyd. Kirurg med lang erfaring både innenfor vanlig kirurgi og plastisk kirurgi. Jeg har ikke angret en dag på inngrepet. Har heller angret på at jeg ikke gjorde det før. Har hatt lyst i mange år og har hatt oppsparte penger til dette også i mange år, men har ikke turt. Men etter en konsultasjonstime og støtte fra famile, venner og kjæreste bestemte jeg meg raskt. Og nå er det morro å ta på seg kjoler og andre klær og i tillegg se feminin ut. Ønsker deg lykke til med avgjørelsen. Gå inn på denne linken http://www.justbreastimplants.com/gallery/ Her finner du mange før og etter bilder. Jeg syntes det var nyttig å se på disse før jeg bestemte meg 100%
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Har lurt på det en stund. Tenkt å få nye pupper etter 3 barn alt. Men må først spare litt...så jeg har tid til å undersøke grundig først. Kjennes de kalde, tunge, ømme? Eller er det ingen forskjell? Pleide å har c-cup, har nå b. Vil gjerne tilbake til min fulle C. Gjerne fortell om erfaringer, evtl. klinikk som dere kan anbefale? Eller bare puppeløft? Mister man følelsen i brystvortene? Hva koster det? Hvordan reagerte partnerne deres på det? Og venner/familie/jobben osv. Er dere mer fornøyde med utseende nå? Var det verdt det? Takk for alle seriøse svarene! De er litt kaldere, merkes når det er kaldt og ved bading. De er ikke tunge (men har små proteser i små pupper), og nesten aldri ømme. Operert på Klinikk Bergen, god erfaring. Følelsen i brystvortene kan påvirkes, og bli dårligere eller faktisk også sterkere. Høyest risiko for påvirkning ved snitt rundt brystvorten. For noen er forandringen så stor at det ødelegger den erogene sonen mye. Jeg har knapt merkbar forandring i hudfølelsen i nedre del av brystet, har snitt under brystet. Jeg var singel da jeg gjorde det, har fått blandende kritikker fra partnere. En var like glad i dem som i vanlige pupper, en sa direkte at han var imot silikon, og det var tydelig at det var konsistensen som var problemet, han elsket hvordan de så ut, en sa ingenting, men vet han senere beskrev følelsen av silikon som veldig kunstig til en felles bekjent, en kommenterer utseendet, men tar lite på dem, de betyr ikke mye for ham seksuelt. De kunstige brystene gjør meg usikker med nye partnere, og jeg hater å la nye ta på dem for første gang, fordi jeg ikke vet hvordan de vil reagere. Jeg hadde mye komplekser før operasjonen, de ble jeg kvitt, men seksuelt er de fortsatt et lyte, bare på en annen måte. Venner vet ikke at jeg gjorde dette, bortsett fra en. Hun ble bare sjokkert, og vi har aldri pratet om det igjen. Mor ble også sjokkert, hun fikk vite det først etterpå. Resten av familien vet det ikke. Forandringen er relativt diskret, og skjedde i en periode med nok påkledning. Jeg var student, så jobben har ikke sett meg flatere. Jeg er fornøyd med hvordan de ser ut, selv om de fortsatt kunne vært større, men formen er viktigere enn størrelsen, og større hadde ikke sett så naturlige ut som de faktisk gjør. Jeg har ikke komplekser lenger, og føler meg vel i bikini og kjoler. Jeg er ikke utseendefiksert, og hadde ikke vurdert å operere en B-cup. Har vært borti en del silikonpupper og ikke truffet noen som ser og føles ekte ut enda. Hvorvidt det er verdt det, tror jeg er veldig avhengig av hvor mye problemer en hadde før operasjonen, og hvilke idealer en har. Jeg har aldri hatt lyst til å ha meloner oppunder kravebena, men jeg orket ikke å se meg som prepubertal i speilet heller. For meg var det viktige å bli kvitt det psykiske og kompleksene, ikke å oppnå perfekt utseende, spretne pupper. Jeg hadde nok angret når jeg tok på dem, om jeg ikke hadde husket hvordan jeg hadde det før. Aldri så godt at det ikke er galt for noe Som du ser, så fraråder jeg operasjon for alle som egentlig klarer seg godt uten. Naturlig er best. Du må finne ut hva du selv mener er best for deg
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Jeg la inn silikon for 4 år siden. Da jeg var gravid hadde jeg så ekstreme bekkensmerter at jeg satt i rullestol, noe som førte til at jeg gikk ekstremt opp i vekt. Da jeg ammet var jeg 75F, da jeg var ferdig å amme, kunne gå igjen og hadde gått ned 30 kg så var det to tomme lommer igjen. Jeg hatet å se meg selv naken, jeg følte at jeg så ut som et misfoster, men opprullede pupper. Jeg opererte så jeg ble en 65F (D cup utfra standardisering) så 2 str mindre enn jeg var da jeg ammet, det var det legen måtte for å fylle opp huden så den ikke bare hang rundt protesen (400 ml i hvert bryst). De er ikke kalde og jeg har ikke hatt noen problemer med de. Har noe nedsatt følsomhet i de, men det er ikke borte og man lærer hvordan de skal stimuleres etterhvert. Mannen min syntes jeg var like fin før som etter, men han var jo forpliktet til å si det! Tror ikke han syns det var for dumt, eneste er jo at jeg får enn da mer oppmerksomhet fra det andre kjønn og det syns han er litt vanskelig å takle. Tror jeg betalte 25 000 for det, men har sikkert blitt dyrere siden den gang, opererte på Colosseum klinikken, helt perfekt for meg, veldig profesjonelle, og som jeg ønsket, relativt upersonlig. Var ikke der for å bli venner med de som skulle operere meg
Furstina Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Han spurte i dag om jeg har vurdert å ta innleggene ut igjen. Og for noen måneder siden foreslo han det også... (Hadde hatt dem lenge da vi møttes.) Str med silikon er bare 70 B (=75 A), så det er ikke at han synes de er for store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå