Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Oi, det var ikke lite penger på duftlys Men nå kommer det hvert fall til å lukte godt hjemme hos dere i lange tider framover Jeg får håpe ingen av oss utvikler astma eller det som verre er Åh, det lukter helt nyydelig! Jeg har tent lys i stua og på badet. Endret 18. august 2010 av Perledrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #142 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg blir litt trist når jeg leser dette. Kunne de ikke bare ha tørket den, puttet den i en boks og sluppet den fri?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2010 #143 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg blir litt trist når jeg leser dette. Kunne de ikke bare ha tørket den, puttet den i en boks og sluppet den fri?? Helt enig! Ble helt kvalm av å lese det Grattis med et lass nye duftlys :gjeiper: Jeg har også vært på Nordby og hamstret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. januar 2010 #144 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, ekkelt å lese! "Hørte et kraftig knas" Og VG blir mer og mer likt se & hør, altså.. "Tok rotta på ubuden dogjest" og "syns det er noe dritt at de fikk en rotte i do". Lekne ordspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 13. januar 2010 Helt enig! Ble helt kvalm av å lese det Grattis med et lass nye duftlys :gjeiper: Jeg har også vært på Nordby og hamstret Var det ikke himmelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. januar 2010 #146 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor tok de livet av den? De kunne jo satt han fri, stakkar liten. Er jo ikke han sin feil at han havnet i do.. Sånne folk blir jeg skikkelig sint på, og kontakte VG i tillegg, herremann, så teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #147 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor tok de livet av den? De kunne jo satt han fri, stakkar liten. Er jo ikke han sin feil at han havnet i do.. Sånne folk blir jeg skikkelig sint på, og kontakte VG i tillegg, herremann, så teit. Jeg vet det! Det er så unødvendig. Kan du tenke deg hvor redd den lille stakkaren må ha vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. januar 2010 #148 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg vet det! Det er så unødvendig. Kan du tenke deg hvor redd den lille stakkaren må ha vært? Det er nettopp det jeg kan tenke meg, stakkar lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fikk pakken fra Yankeestore.no allerede i dag! Utrolig raskt, jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. januar 2010 #150 Del Skrevet 14. januar 2010 Wow, det var kjempe raskt. Da vet jeg hvor jeg skal hamstre når lageret mitt er tomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 14. januar 2010 Wow, det var kjempe raskt. Da vet jeg hvor jeg skal hamstre når lageret mitt er tomt Det beste var jo at de kom i postkassen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2010 #152 Del Skrevet 14. januar 2010 Wow, det var kjapt! Prøvd noen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 17. januar 2010 Wow, det var kjapt! Prøvd noen ut? Ja, jeg har to Spa Island på badet (anbefales!) - SPA-sitron-aktig duft, nydelig! Dessuten har jeg to duftvoks-lamper på stuebordet, i Lavender Vanilla - også kjempegod. Lengre har jeg ikke kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #154 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg har shoppet! Lilla Soaked in Luxury-kjole. Lilla Soaked in Luxury-topp - denne ser ut som et telt, men den har flettede "tau" skal snører hele toppen sammen, så den ser MYE bedre ut på Juicy Couture armbånd. Jeg gleder meg til å bruke kjolen til sommeren Jeg som ikke eier kjoler, da. Men det skal det bli slutt på. Jeg kjøpte også to par løsvipper fra Cubus (Ardell) Endret 17. januar 2010 av Perledrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. januar 2010 #155 Del Skrevet 17. januar 2010 Søt kjole og nydelig farge på toppen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. januar 2010 #156 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor handlet du de fine tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvor handlet du de fine tingene? Hmm, jeg husker ikke hva butikken heter. Den på Nordby, i andre etasje, som er ganske ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. januar 2010 #158 Del Skrevet 17. januar 2010 Åhh.. tror jeg må tilbake til Nordby en gang snart.. har tydeligvis gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 17. januar 2010 Åhh.. tror jeg må tilbake til Nordby en gang snart.. har tydeligvis gått glipp av noe Masse salg der nå Og Yankee Candles Klarte å styre meg, og kjøpte ikke et eneste lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvor blir det av pakken min fra FeelUnique?? Jeg bestilte 26. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå