Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!


Perledrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg digget lommeboka! Sløyfe :hjerte:

Virker som alle faller for sløyfa, så det var tydeligvis et bra triks fra Gucci's side ;)

Men hvilke skooo er det snakk om? :)

Og du, hva bruker du til å påføre MD's penslingskur? Kan jeg bruke q-tips? Eller er det lurere å bruke en pensel? Vurderer å begynne på søndag nemlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget lommeboka! Sløyfe :hjerte:

Virker som alle faller for sløyfa, så det var tydeligvis et bra triks fra Gucci's side ;)

Men hvilke skooo er det snakk om? :)

Og du, hva bruker du til å påføre MD's penslingskur? Kan jeg bruke q-tips? Eller er det lurere å bruke en pensel? Vurderer å begynne på søndag nemlig :sjenert:

Tar meg den frihet å svare- q-tips blir litt liten til å påføre pensling, en pensel vil være mye enklere, det blir jevnt, og det er viktig å påføre raskt for at ikke syren skal bli liggende mye lengre enkelte steder, med en q-tips vil det ta for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vi lærte det motsatte. En q-tips vil gjøre påføringen mer presis fordi en kost kan lage striper, slik at det blir mer produkt noen steder. Dessuten er det enklere å kontrollere hvor geleen legges. Men det er smak og behag altså :)

P.s. Sko? Jeg har da ikke kjøpt sko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg fortalt dere hvor mye jeg hater dette landet?

Jeg må betale MOMS av gaver som har en verdi på mer enn 1000 kroner. Ehm, that makes no sense! "Ååå, tusen takk, bestemor. En flott bursdagsgave som ruinerte meg!"

*banne*

Jeg skal bli trygdesnylter og betale momsen med de pengene. Ja, bra plan! Nå, hva slags sykdom kan jeg pådra meg som utbetaler mest penger?

OK, på tide å bli litt positiv: Vesken og skoene er kommet!! :duskedame:

Vurderer å sende det tilbake fordi jeg blir fysisk kvalm av å betale moms til dette råtne landet. Jeg joiner Stein Erik Hagen til Sveits - jeg tror vi kan bli meget lykkelige.

Faktisk så begynner jeg å skjønne folk som jobber svart. Jeg har alltid tenkt mitt om de som har gjort det, men jeg begynner å bli fristet selv. Noen som trenger en sykepleier ? :fnise:

Hva er dette her for noe da? :sjenert:

Tar meg den frihet å svare- q-tips blir litt liten til å påføre pensling, en pensel vil være mye enklere, det blir jevnt, og det er viktig å påføre raskt for at ikke syren skal bli liggende mye lengre enkelte steder, med en q-tips vil det ta for lang tid.

Hmm, vi lærte det motsatte. En q-tips vil gjøre påføringen mer presis fordi en kost kan lage striper, slik at det blir mer produkt noen steder. Dessuten er det enklere å kontrollere hvor geleen legges. Men det er smak og behag altså :)

P.s. Sko? Jeg har da ikke kjøpt sko :)

Hm. De lærde strides? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe .. Har kjøpt beige selskapssko :) Har nesten bare svarte, så jeg trenger en forandring. Skal driste meg til å kjøpe en kjole som ikke er svart neste gang jeg skal kjøpe kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg legger ut bilde i løpet av helgen - har en billion ting å gjøre nå. Skulle aldri ha satt meg ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest dalieo

Litt sent ute, me gratulerer med veske & lommebok-kjøp, nydelige! :Nikke: Og jeg falt også for den sløyfa :fnise:

Beige pumps(?) høres kjempefint ut, jeg har også nesten bare svarte og siden jeg nesten bare har svarte kjoler blir det litt kjedelig.. Har hørt at beige-fargede forlenger bena også, og det sier man jo ikke nei takk til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har både blogget og skrevet i dagboken min. Jeg er endelig ferdig med praksis og kan puste litt - eller fram til mandag da vi begynner et nytt emne på skolen.

Samboeren kom hjem fra trening i Tyrkia på søndag, han var borte i en uke, og vi har vår første kveld sammen, så nå skal vi se på 2012 :-)

Starter nytt prosjekt: Spare til Roma i høst. Mål: 30 000 i lommepenger. Det vil altså si at det er fy-fy å shoppe mer nå. Hudpleieartikler gjelder selvsagt ikke :fnise:

Håper dere har hatt en fin påske! Jeg har jobbet, så jeg gleder meg littegrann til lønn i Mai nå :-) Vi liker 133 % tillegg på helligdagene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Er det veldig stressende med praksisperioden?

:klemmer:

Det går strålende! Ja, det var helt forferdelig. Nå er det heldigvis over :) Jeg gruer meg til neste, men sa blir det i hvert fall spennende - kirurgisk avdeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, me gratulerer med veske & lommebok-kjøp, nydelige! :Nikke: Og jeg falt også for den sløyfa :fnise:

Beige pumps(?) høres kjempefint ut, jeg har også nesten bare svarte og siden jeg nesten bare har svarte kjoler blir det litt kjedelig.. Har hørt at beige-fargede forlenger bena også, og det sier man jo ikke nei takk til ;)

Takk :) Det var sløyfen som fikk meg til å bli forelsket. Prøve å ta noen fine bilder av de beige skoene - de er kjempesøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert her :-)

Har operert og er sykemeldt, så døgnet er snudd litt på hodet kan en si. Sitter og hører på regnet, det er koselig! Jeg elsker regn.

Bestilt fra eBay:

Nydelig silkeskjerf fra Hermés

Nusselige ørevarmere fra Burberry

Lysrosa cashmereskjerf fra Burberry

Man må jo forberede seg til høsten ..

Jeg tenkte faktisk ikke over at alt var rosa før nå :)

Jeg utvikler en stadig mer sukkertøyaktig stil, før var alt svart og mørk brunt - til nøds beige :)

Jeg ønsker meg en Mulberry Alexa, men jeg SKAL klare å styre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nippet til å trykke kjøp på denne lommeboken. Skal, skal ikke?

Do it, do it, den er jo lilla :hjerte:

Koselig at du er her inne litt igjen også, men jeg følger med deg på bloggen din og altså :P

Håper det går bra med deg :klem:, ser du sier at du har operert. Det er ikke noe alvorlig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Do it, do it, den er jo lilla :hjerte:

Koselig at du er her inne litt igjen også, men jeg følger med deg på bloggen din og altså :P

Håper det går bra med deg :klem:, ser du sier at du har operert. Det er ikke noe alvorlig vel?

Jeg tok til fornuften og kjøpte denne søtsaken i stedet. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok hvit, men det kan vel fort se litt plast-aktig ut?

Så koselig at du følger meg på bloggen :klemmer:

Jeg klarte ikke å motstå fristelsen, og måtte lage en shopping-kategori der. Blir sikkert litt om hverandre på bloggen og i shoppingdagboken min :fnise:

Nei, ingenting alvorlig altså :) Er snart frisk og rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultat av sofasitting (og muligens sterke morfinpreparater :fnise: ):

Skjerf-ringer (jeg må jo ha det siden jeg kjøpte et skjerf). Logikken min er fantastisk.

UGG Boots #1

UGG Boots #2

Rengjøringsmidler til Uggs'ene

Hvis det ikke blir århundrets kaldeste vinter blir jeg skuffet.

Jeg fikk støpt blekingsskinner hos tannlegen i vinter, men geleen jeg fikk virket ikke. Derfor gjør jeg et forsøk med Opalescence. Jeg undersøkte og mange tannleger i byen bruker dette merket. Ikke noe humbug, det tør jeg ikke.

Og tannkrem.

Det er så slitsomt, for alle bleker tennene sine, og da ser mine (i utgangspunktet hvite) tenner misfarget ut siden resten av befolkningen har blåhvite tenner. Skulle ønske tannbleking ikke eksisterte - men det å skape behov er det mye penger i :)

Jeg gleder meg til dette dukker opp i posten:

Soo Ihn Kim Rimma Cluster Ring

Alex and Ani Hot Toddy Cocktail Ring - jeg hadde griseflaks og fikk kjøpt den siste de hadde.

Kenneth Jay Lane Turquoise Crystal Cabochon Dome Ring

Kenneth Jay Lane Shell Pearl Stud Earrings, White Pearl

Kenneth Jay Lane Enamel Bow Ring

Herregud, Kenneth Jay Lane har så mye fint!

Jeg har lagt inn bud på denne søtsaken - kryss fingrene!

Jeg skal i bryllup om to uker, og trenger en kjole! Svart og hvitt er uaktuelt, og dermed har jeg ingenting å ha på meg. Noen forslag? Jeg er helt blank når det gjelder bryllup, dette blir mitt første :rødme:

Det er snakk om et skikkelig bonde-bryllup. Bunaden min er til utsying, og det ser ikke ut som om den blir ferdig med det første, Husfliden hadde mange i køen foran meg.

Edit: Hurra, de ringte fra Husfliden, dro og prøvde og nå passer den. Det mangler bare litt justeringer her og der, men den skulle være ferdig til torsdag ettermiddag. Det var på hengende håret fordi vi kjører på fredag morgen. Nå må jeg bare vaske og stryke skjorten, pusse sølvet, smøre skoene og bytte tråd på forkleet så er vi i boks :danse:

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var i Oslo i går for å treffe en venninne og titte litt i butikker.

Jeg kjøpte to øyenbrynsblyanter fra Mac i Fling. Må hamstre når vi først er der :)

I går bestilte jeg denne ringen og dette armbåndet.

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Milde Moses, nå er det lenge siden jeg har vært her!

Jeg savner å dele innkjøp og se hva dere har kjøpt. Er det ikke slik man får inspirasjon og nye impulser da? :-)

Det har skjedd mye på denne fronten det siste året. For å gjøre en lang historie kort: jeg bor nå alene, er singel og aldeles straks sykepleier. Wohoo :)

Er midt i hjemmesykepleie-praksis og reiser snart en tur til Brussel og Paris. Blir en aldri så liten road trip til Tyskland, Nederland og Loxembourg også. Hurra for å jobbe på spreng for å få tid til en mini-ferie midt i praksisperioden :)

I går bestilte jeg julegaver til mamma, min bror (og meg selv) fra www.personligalmanakk.no. Almanakk og notatbok til mamma, notatbok til broren min og almanakk og notatbok til meg selv. Jeg har siklet på disse almanakkene i hele år, men har ikke hatt samvittighet til å bestille siden jeg allerede har en almanakk - men NÅ blir det rosa almanakk på meg :-) Eller, i januar da. Legger ved bilde av den jeg skal gi til mamma. Min er lik, bare rosa og det står navnet mitt på den. Kjempefine julegaver hvis dere ikke allerede har kjøpt.

post-32270-0-30586200-1321271327_thumb.p

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...