Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!

Perledrøm

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte mye fra Yankee Candle da jeg var i Tallinn. Jeg syns definitivt de er verdt litt ekstra kroner.

Du kan faktisk kjøpe Yankee Candle hos Nelly.com :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte mye fra Yankee Candle da jeg var i Tallinn. Jeg syns definitivt de er verdt litt ekstra kroner.

Du kan faktisk kjøpe Yankee Candle hos Nelly.com :gjeiper:

:klaske:

Er aldri innom nelly, så det har jeg ikke sett. Var ikke så dyrt heller, men det er kanskje de minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut Yankeestore.no? De sender fra Norge. Fremdeles litt høy frakt, men man slipper toll og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ut Yankeestore.no? De sender fra Norge. Fremdeles litt høy frakt, men man slipper toll og slikt :)

Ja, jeg bestilte litt i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd Clean Cotton (som virkelig lukter herlig rent!), og i skrivende stund brenner jeg Sandalwood som er skikkelig digg.

Prøvde også en av juleduftene, men den syns jeg luktet veldig sterkt og krydret. Spennende! Keep us posted, ja! Jeg er spent på Spring Bouquet.

Endret av mariab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg håper ikke samboeren min snoker her inne - han kommer til å umyndiggjøre meg. 25 dollar for et duftlys, det er jo galskap! Men det lukter sikkert godt, eller? :jepp:

Edit: La inn link.

Hihi, hvis samboeren min, eller moren min, finner shoppingdagboka mi blir jeg ikke bare umyndiggjort, men muligens også innlagt på noe slags rehab. :fnise: Hvorfor forstår ikke menn verdien av retail therapy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag dro jeg til Nordby for å se om de hadde duftlysene på Trend. De hadde de!!!! :hoppe:

Jeg kjøpte så mye at jeg ikke har sjans til å liste opp. Kjøpte i hvert fall tre krukker, masse smeltelys, duftvoks og to aromalamper. Brukte 1 600 svenske kroner :sjenert: Nå lukter det godt i heimen! Angrer litt på at jeg bestilte på Internett, men sånn er livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, hvis samboeren min, eller moren min, finner shoppingdagboka mi blir jeg ikke bare umyndiggjort, men muligens også innlagt på noe slags rehab. :fnise: Hvorfor forstår ikke menn verdien av retail therapy?

:fnise:

Jeg tror ikke samboeren min har peiling på hvor mye penger jeg egentlig bruker på 'tull', stakkar. Han har HELDIGVIS ikke spurt hvor mye penger jeg brukte på duftlys i dag .. Jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Clean Cotton (som virkelig lukter herlig rent!), og i skrivende stund brenner jeg Sandalwood som er skikkelig digg.

Prøvde også en av juleduftene, men den syns jeg luktet veldig sterkt og krydret. Spennende! Keep us posted, ja! Jeg er spent på Spring Bouquet.

Jeg kjøpte Clean Cotton og Sandalwood, men droppet juleduftene :) Har fått nok jul for en stund :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg tror ikke samboeren min har peiling på hvor mye penger jeg egentlig bruker på 'tull', stakkar. Han har HELDIGVIS ikke spurt hvor mye penger jeg brukte på duftlys i dag .. Jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp :fnise:

Når det kommer til shopping-vanene mine, er jeg tilhenger av "det han ikke vet, har han ikke vondt av"-teorien. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til shopping-vanene mine, er jeg tilhenger av "det han ikke vet, har han ikke vondt av"-teorien. :D

Det er en god teori! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt time til frisør og tannbleking :hoppe:

Og det jammen på tide! Jeg har utsatt og utsatt - men nå skal det endelig bli noe av! Jeg har ikke vært hos frisøren siden september, og tannlegen siden april-09 :fnise:

Det er slike ting jeg hater å gjøre.

Prøve og bestille time hos hudpleier - jeg har et gavekort som skriker på meg. Får gjøre det i kveld, nå må jeg dra på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke lite penger på duftlys :fnise: Men nå kommer det hvert fall til å lukte godt hjemme hos dere i lange tider framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med hun som var redd for å bruke 25 dollar på et duftlys? :fnise:

Jeg har spart penger til tannblekingen, så de pengene gjelder ikke :fnise:

Jeg har ingen unnskyldning mtp. frisøren, men jenter må være fine på håret - det er en av reglene her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...