temar Skrevet 11. januar 2010 #121 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøpte mye fra Yankee Candle da jeg var i Tallinn. Jeg syns definitivt de er verdt litt ekstra kroner. Du kan faktisk kjøpe Yankee Candle hos Nelly.com :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #122 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøpte mye fra Yankee Candle da jeg var i Tallinn. Jeg syns definitivt de er verdt litt ekstra kroner. Du kan faktisk kjøpe Yankee Candle hos Nelly.com :gjeiper: Er aldri innom nelly, så det har jeg ikke sett. Var ikke så dyrt heller, men det er kanskje de minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. januar 2010 #123 Del Skrevet 12. januar 2010 Har du sjekket ut Yankeestore.no? De sender fra Norge. Fremdeles litt høy frakt, men man slipper toll og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 12. januar 2010 Har du sjekket ut Yankeestore.no? De sender fra Norge. Fremdeles litt høy frakt, men man slipper toll og slikt Ja, jeg bestilte litt i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har bestilt fra YankeeStore.no: Babypowder smeltelys Sandalwood smeltelys Clean Cotton smeltelys Café Au Lait smeltelys Spring Bouquet duftvoks Lavender Vanilla Car Jar Smeltelysholder frostet Dette kom på 270 kroner inkludert frakt, som er 69,- Har saumfart tråden om Yankee, og bestilte de som de fleste likte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. januar 2010 #126 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå må jeg også bestille litt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå må jeg også bestille litt tror jeg Jeg er så spent på disse lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. januar 2010 #128 Del Skrevet 12. januar 2010 Keep us posted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. januar 2010 #129 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg har prøvd Clean Cotton (som virkelig lukter herlig rent!), og i skrivende stund brenner jeg Sandalwood som er skikkelig digg. Prøvde også en av juleduftene, men den syns jeg luktet veldig sterkt og krydret. Spennende! Keep us posted, ja! Jeg er spent på Spring Bouquet. Endret 12. januar 2010 av mariab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. januar 2010 #130 Del Skrevet 12. januar 2010 Herregud, jeg håper ikke samboeren min snoker her inne - han kommer til å umyndiggjøre meg. 25 dollar for et duftlys, det er jo galskap! Men det lukter sikkert godt, eller? Edit: La inn link. Hihi, hvis samboeren min, eller moren min, finner shoppingdagboka mi blir jeg ikke bare umyndiggjort, men muligens også innlagt på noe slags rehab. Hvorfor forstår ikke menn verdien av retail therapy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #131 Del Skrevet 12. januar 2010 I dag dro jeg til Nordby for å se om de hadde duftlysene på Trend. De hadde de!!!! Jeg kjøpte så mye at jeg ikke har sjans til å liste opp. Kjøpte i hvert fall tre krukker, masse smeltelys, duftvoks og to aromalamper. Brukte 1 600 svenske kroner Nå lukter det godt i heimen! Angrer litt på at jeg bestilte på Internett, men sånn er livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #132 Del Skrevet 12. januar 2010 Hihi, hvis samboeren min, eller moren min, finner shoppingdagboka mi blir jeg ikke bare umyndiggjort, men muligens også innlagt på noe slags rehab. Hvorfor forstår ikke menn verdien av retail therapy? Jeg tror ikke samboeren min har peiling på hvor mye penger jeg egentlig bruker på 'tull', stakkar. Han har HELDIGVIS ikke spurt hvor mye penger jeg brukte på duftlys i dag .. Jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har prøvd Clean Cotton (som virkelig lukter herlig rent!), og i skrivende stund brenner jeg Sandalwood som er skikkelig digg. Prøvde også en av juleduftene, men den syns jeg luktet veldig sterkt og krydret. Spennende! Keep us posted, ja! Jeg er spent på Spring Bouquet. Jeg kjøpte Clean Cotton og Sandalwood, men droppet juleduftene Har fått nok jul for en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 12. januar 2010 #134 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ikke samboeren min har peiling på hvor mye penger jeg egentlig bruker på 'tull', stakkar. Han har HELDIGVIS ikke spurt hvor mye penger jeg brukte på duftlys i dag .. Jeg tror jeg trenger profesjonell hjelp Når det kommer til shopping-vanene mine, er jeg tilhenger av "det han ikke vet, har han ikke vondt av"-teorien. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 12. januar 2010 Når det kommer til shopping-vanene mine, er jeg tilhenger av "det han ikke vet, har han ikke vondt av"-teorien. :D Det er en god teori! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. januar 2010 #136 Del Skrevet 13. januar 2010 Vi er flere som støtter den teorien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå har jeg bestilt time til frisør og tannbleking Og det jammen på tide! Jeg har utsatt og utsatt - men nå skal det endelig bli noe av! Jeg har ikke vært hos frisøren siden september, og tannlegen siden april-09 Det er slike ting jeg hater å gjøre. Prøve og bestille time hos hudpleier - jeg har et gavekort som skriker på meg. Får gjøre det i kveld, nå må jeg dra på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. januar 2010 #138 Del Skrevet 13. januar 2010 Oi, det var ikke lite penger på duftlys Men nå kommer det hvert fall til å lukte godt hjemme hos dere i lange tider framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. januar 2010 #139 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva skjedde med hun som var redd for å bruke 25 dollar på et duftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva skjedde med hun som var redd for å bruke 25 dollar på et duftlys? Jeg har spart penger til tannblekingen, så de pengene gjelder ikke Jeg har ingen unnskyldning mtp. frisøren, men jenter må være fine på håret - det er en av reglene her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå