Rosenrød Skrevet 14. november 2011 #221 Del Skrevet 14. november 2011 Kjempefin almanakk! Hadde jeg ikke hatt iphonen min, ville jeg også hatt! Men nå bruker jeg bare kalenderen der... Hvordan tenker du i forhold til bloggen din, forresten? Kommer den opp og går igjen? *Savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. november 2011 Forfatter #222 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg savner den også, men den krever jo en del arbeid. Det er dumt å ha en blogg som jeg egentlig ikke har tid til Domenet mitt går ut snart, og jeg har ikke fornyet kontrakten. Rart at den egentlig er oppe fortsatt Har startet en reiseblogg (jeg og de bloggene), som ikke er like krevende (siden jeg ikke har noen lesere) . Det ble vel kanskje en slags erstatning, i hvert fall for meg som er så glad i å skrive. Men egentlig så skader det jo ikke å ha den oppe et år til - det kan jo hende jeg får ny inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. november 2011 #223 Del Skrevet 14. november 2011 Hehe:-) Hva er adressen til reisebloggen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 14. november 2011 Forfatter #224 Del Skrevet 14. november 2011 Du fikk meg til å blogge igjen Neida, det var et innlegg som har ligget lenge, har glemt å poste det. Men det frister å fortsette. Reisebloggen: http://maritreiser.wordpress.com/. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. november 2011 #225 Del Skrevet 14. november 2011 Så kjekt! Da skal jeg inn og se:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå