Quirky Skrevet 1. februar 2010 #181 Del Skrevet 1. februar 2010 Eyhh, jeg vil være med! Jeg var super-idealist og aktivist i tenårene, stod på barrikadene i Praha under IMF og WTO-toppmøtet i 2000, deltok på demoer i Oslo annenhver uke- og er det en sak som kan vekke kampgløden i meg er det tollgrensene! Men ikke si til de gamle SU-kompisene mine at jeg nå kjemper for retten til å shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. februar 2010 #182 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har noen tomater som snart kvalifiserer til protestmateriale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg skal grave litt i grønnsaksskuffen vår, der kan jeg tenke meg det ligger mye rart Nå er jeg akkurat ferdig med dag 1 av praksisperioden min. Veilederen min jobber to senvakter på rad, og da må jeg slenge meg på. Litt kjipt å jobbe kvelder uten de vante tilleggene fra jobben. Sånn er det å være student .. Nå er det kremet grønnsakssuppe, baguett og Greys Anatomy som står på timeplanen - i ettermiddag må jeg prøve å lese litt så jeg ikke fremstår som en idiot foran hun som skal godkjenne praksisen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 5. februar 2010 Å herregud, jeg er sliten! Jeg har ikke satt mine føtter inn i butikker på to uker, og det blir en to-ukers helvetesperiode framover. Hvordan skal dette gå? Job, praksis, lesing, prosjekt, husarbeid, jobb, lesing, praksis, prosjekt, jobb og praksis. It sucks to be me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 5. februar 2010 #185 Del Skrevet 5. februar 2010 :dåne: Det hørtes slitsomt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 7. februar 2010 :dåne: Det hørtes slitsomt ut! Har heldigvis fått slappet av i helgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 15. februar 2010 #187 Del Skrevet 15. februar 2010 Så ditt siste funn i bloggen din, herlig! Og et tips: si til moren min at du har lagt ned bloggen din, jeg var så dum å gi min mor adressen til motebloggen min en gang, og det resulterte i mer enn én sint telefonsamtale...da jeg flyttet bloggen til eget domene, sa jeg til moren min at jeg hadde lagt den ned, og så vidt jeg vet gikk hun på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 16. februar 2010 Så ditt siste funn i bloggen din, herlig! Og et tips: si til moren min at du har lagt ned bloggen din, jeg var så dum å gi min mor adressen til motebloggen min en gang, og det resulterte i mer enn én sint telefonsamtale...da jeg flyttet bloggen til eget domene, sa jeg til moren min at jeg hadde lagt den ned, og så vidt jeg vet gikk hun på... Tror ikke hun biter på Hvorfor skal mødre være så fornuftige hele tiden egentlig? Min mor er sikkert leder for en sekt hvor målet i livet er å se hvor mye penger de klarer å ikke bruke .. Lommeboken er perfekt! Akkurat så pen som jeg hadde forestilt meg. Og den deilige skinnlukten *aah* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 17. februar 2010 Nyeste kjøp: Mulberry Bayswater Chocolate Printed Leather. Ikke fått enda. Gucci Duchessa G715 Brown . Fikk i går. Begge er kjøpt på eBay. Vesken fikk jeg prutet ned til 4970 inkl. frakt, og lommeboken betalte jeg 2700 inkl. frakt. Er det noen av dere som har en Bayswater? Utrolig fine vesker! Veldig klassiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. februar 2010 #190 Del Skrevet 17. februar 2010 Grattis med flotte kjøp Har ikke Bayswater, men en som ligner (nei, det er ikke en kopi, men den er i samme stilen, fra Laura Di Maggio) Og den er jeg veldig fornøyd med, min everyday handbag Blir nok en Bayswater etterhvert også Lekker lommebok den sløyfa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. februar 2010 #191 Del Skrevet 17. februar 2010 Har ingen Bayswater (foreløpig), men den står definitivt på veskelista mi! Har lyst på i oak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 17. februar 2010 #192 Del Skrevet 17. februar 2010 Nyeste kjøp: Mulberry Bayswater Chocolate Printed Leather. Ikke fått enda. Gucci Duchessa G715 Brown . Fikk i går. Begge er kjøpt på eBay. Vesken fikk jeg prutet ned til 4970 inkl. frakt, og lommeboken betalte jeg 2700 inkl. frakt. Er det noen av dere som har en Bayswater? Utrolig fine vesker! Veldig klassiske. Nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 17. februar 2010 Tusle: Har en fra Tiger i samme stil, men den er svart. Lommeboken er nyydelig :rødme: Rosenrød: Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. februar 2010 #194 Del Skrevet 17. februar 2010 Grattis Likte også den søte lille sløyfen på Gucci'n Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. februar 2010 #195 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med fine kjøp. Sløyfa på lommeboka var kjempe søt, var den jeg la merke til med en gang . Tør jeg spørre hvilke selger/selgere du kjøper av? Nå som jeg jobber så mye kan jeg kanskje unne meg en Bayswater til våren . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med fine kjøp. Sløyfa på lommeboka var kjempe søt, var den jeg la merke til med en gang . Tør jeg spørre hvilke selger/selgere du kjøper av? Nå som jeg jobber så mye kan jeg kanskje unne meg en Bayswater til våren . Bayswater: http://myworld.ebay.com/my_favourite_handbag/ Gucci: http://myworld.ebay.com/hottercooler/ Husk å sjekk på Purse Forum før du kjøper vesker på eBay :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 24. februar 2010 Har jeg fortalt dere hvor mye jeg hater dette landet? Jeg må betale MOMS av gaver som har en verdi på mer enn 1000 kroner. Ehm, that makes no sense! "Ååå, tusen takk, bestemor. En flott bursdagsgave som ruinerte meg!" *banne* Jeg skal bli trygdesnylter og betale momsen med de pengene. Ja, bra plan! Nå, hva slags sykdom kan jeg pådra meg som utbetaler mest penger? OK, på tide å bli litt positiv: Vesken og skoene er kommet!! Vurderer å sende det tilbake fordi jeg blir fysisk kvalm av å betale moms til dette råtne landet. Jeg joiner Stein Erik Hagen til Sveits - jeg tror vi kan bli meget lykkelige. Faktisk så begynner jeg å skjønne folk som jobber svart. Jeg har alltid tenkt mitt om de som har gjort det, men jeg begynner å bli fristet selv. Noen som trenger en sykepleier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. februar 2010 #198 Del Skrevet 24. februar 2010 Sko?? Dette har du ikke sagt noe om;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #199 Del Skrevet 25. februar 2010 Ups Glem det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 25. februar 2010 #200 Del Skrevet 25. februar 2010 Sko? Hvilke sko?? Du har 28 neutral palette vel? Vet du om en god erstatter for den skyggen som er på andre linjen fra nede, andre fra venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå