Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!

Perledrøm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk amok på eBay :sjenert:

Makeup:

2 Mac øyenskygger i Motif og Pink Venus

Mac Mineralized Skinfinish Blonde

2 Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil Liner i fargene Gunmetal og Bourbon

Nailtiques:

Cuticle & Skin Gel

Avocado Foot Creme

Formula #3

Non-Acetone Nail Polish Remover

Kommer til å gi vekk mye makeup i konkurranser på bloggen, så jeg er unnskyldt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den listen som kom på rundt 2000 kroner, og sann generellt ja :)

Edit: Jeg så på linkene, og så at det ikke er fra ebay, nei :sjenert:

Endret av SouthernStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den listen som kom på rundt 2000 kroner, og sann generellt ja :)

FeelUnique :)

Det er 10 % der i dag, så jeg benyttet sjansen. Kjøper mest på eBay egentlig. Handler bare på FeelUnique hvis det er vanskelig å få tak i på eBay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, så bra! Er innom nå og ser det ja. Skulle gjerne hatt en skikkelig god pinsett til å bruke på å øyenbrynene og slikt, er det noen på feelunique som er bedre enn andre? Den jeg har brukt så lenge nå, brakk plutselig i dag.. Den døde vel av alderdom, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har vært borte i hele dag, venninner jobber og her sitter jeg. Resultat: aaltfor ivrig på eBay og Feelunique. Han kommer ikke hjem før i natt, så nå skal jeg lage meg en latte og grave fram bilen, stakkars. Den har stått i snøen i mange dager nå. Håper jeg ikke må fylle bensin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte bloggen din som utgangspunkt da jeg skulle shoppe litt i dag ;) Liker den! :nigo:

Ååå, så koselig :sjenert:

Det er jo derfor jeg skriver. Jeg håper du blir fornøyd med kjøpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så bra! Er innom nå og ser det ja. Skulle gjerne hatt en skikkelig god pinsett til å bruke på å øyenbrynene og slikt, er det noen på feelunique som er bedre enn andre? Den jeg har brukt så lenge nå, brakk plutselig i dag.. Den døde vel av alderdom, kan man si.

Vet du, jeg aner ikke. Har alltid brukt Lindex og H&M-pinsetter. Nå skal jeg prøve en "bra" pinsett for første gang. Mange sverger til Tweezerman, så jeg vil tro de er bra. Det blir spennende å prøve, og jeg kommer selvsagt til å skrive en omtale av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg aner ikke. Har alltid brukt Lindex og H&M-pinsetter. Nå skal jeg prøve en "bra" pinsett for første gang. Mange sverger til Tweezerman, så jeg vil tro de er bra. Det blir spennende å prøve, og jeg kommer selvsagt til å skrive en omtale av den.

Da skal jeg følge med og se hva du har å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten.. Du har en kjempefin blogg! Selv jeg som ikke er spesielt interessert i sminke eller hudpleie til vanlig må ta en tur innom for å sjekke om du har kommet frem til noe interessant, keep ut the good work :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. Du har en kjempefin blogg! Selv jeg som ikke er spesielt interessert i sminke eller hudpleie til vanlig må ta en tur innom for å sjekke om du har kommet frem til noe interessant, keep ut the good work :)

Tusen takk :) Kjempekoselig å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ene marsvinet vårt døde :grine: :grine: :grine: :grine:

Dette blir en kjip jul! Stakkars liten :(

Så trist, de andre marsvinene savner han sikker forferdelig.

Bra de har selskap i hverandre.

Broren min hadde to marsvin en gang, en hun og en han. Hunnen ble gravid og da flyttet han de fra hverandre for at hannen ikke skulle plage henne. Problemet var at hannen savnet hunnen så fryktelig at han ble syk og døde. Dette er vist veldig vanlig for marsvin derfor bør de ha selskap av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, de andre marsvinene savner han sikker forferdelig.

Bra de har selskap i hverandre.

Broren min hadde to marsvin en gang, en hun og en han. Hunnen ble gravid og da flyttet han de fra hverandre for at hannen ikke skulle plage henne. Problemet var at hannen savnet hunnen så fryktelig at han ble syk og døde. Dette er vist veldig vanlig for marsvin derfor bør de ha selskap av noe slag.

Ja, det skjer ofte. Vi har alltid vært veldig påpasselig med å ikke ha de alene. Nå bor de sammen, alle tre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg har sikkert gått opp 10 kilo denne julen :vekt: Ikke det at jeg noen sinne veier meg, men jeg har det på følelsen. Okiiii, da blir det skjerpings i 2010. Jeg vil få lov til å takke min elskede mor og far for normalvektig-genet jeg innehar. Takket være dere vil jeg aldri behøve å bytte ut klær. Ikke det at jeg er tynn, jeg er konstant. Det var ordet jeg lette etter :) Ok, da var kvoten for kroppssnakk over for 2009 :)

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet julegavene fra samboeren? Hva fikk du? :klø:

Er da ikke noe problem å bruke opp 2000 kr på Esthetique.. *drømme om parfymer, Dior og Chanel øyeskygger, Chanel neglelakk... kanskje man til og med kan bruke den på MAC-avdelingen* :hoppe:

Amme-bh'er på Lindex? Hadde aldri falt meg inn å prøve :sjenert:

De fungerer bedre enn normale bh'er? Lærer noe nytt hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...