Gjest Ts Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Holdes på sexualforum. Det er litt over to mnd siden jrg fødte. Jeg fikk ingen rifter, og måtte heller ikke klippes. Fødselen foreløp helt normalt, ingen komplikasjoner. Mistet så og si ikke noe blod heller. Etter 6 uker begynte vi å ha samleie igjen, noe som fortoner seg som smertefult for meg. Det svir som bare fy f.... og det skjer omtrent på sammr tid som at han kommer inn i meg. Vi bruker glidemiddel, og varmer opp før selve penetreringen. Noen som har erfaring med dette? Livredd for at jeg skal fortsette å ha slike smerter. Har forøvrig født tidligere uten at jeg har hatt slike problemer i etterkant
MakeItHappen Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde også vondt en stund etter fødselen, tror det tok nesten 6 mnd før jeg ikke merket noe under sex. La det gå litt tid.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Mye sansynlig at det er snakk om hormoner som gjør slimhinnene sprø og såre. Det tar tid å komme tilbake til normal, særlig om du ammer i tillegg.
Gjest womenwomen Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Holdes på sexualforum. Det er litt over to mnd siden jrg fødte. Jeg fikk ingen rifter, og måtte heller ikke klippes. Fødselen foreløp helt normalt, ingen komplikasjoner. Mistet så og si ikke noe blod heller. Etter 6 uker begynte vi å ha samleie igjen, noe som fortoner seg som smertefult for meg. Det svir som bare fy f.... og det skjer omtrent på sammr tid som at han kommer inn i meg. Vi bruker glidemiddel, og varmer opp før selve penetreringen. Noen som har erfaring med dette? Livredd for at jeg skal fortsette å ha slike smerter. Har forøvrig født tidligere uten at jeg har hatt slike problemer i etterkant Du kan ha fått forkortet skjede pga livmorfremfall osv . Mange kvinner opplever smerter under samleie - i mange år etter fødsel pga slike tilstander , endringer i underlivet desverre .Men håper det bedrer seg med tiden .Hvis ikke - må du jo barte oppsøke lege .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå