Gå til innhold

Bilfirma på Sinsenkrysset


Gjest Car Woman

Anbefalte innlegg

Gjest Car Woman

Hei.

Jeg ser etter et firma/bedrift/bilsenter som selger nylig brukte biler og nye bildeler/biler på Sinsen ,- (Altså Sinsenkrysset blir det vel kalt for?)

Kunne dere være så snille å komme med linker til slike steder fra Sinsen, som hjemmesider osv ?

Takker så mye for all hjelp.

Mvh.

Car Woman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg ser etter et firma/bedrift/bilsenter som selger nylig brukte biler og nye bildeler/biler på Sinsen ,- (Altså Sinsenkrysset blir det vel kalt for?)

Kunne dere være så snille å komme med linker til slike steder fra Sinsen, som hjemmesider osv ?

Takker så mye for all hjelp.

Mvh.

Car Woman.

Til å komme med så mange søkeord er du håpløst dårlig til å google - trollet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å komme med så mange søkeord er du håpløst dårlig til å google - trollet...

trollet er du F meg selv as ;) jeg har googlet på min egen måte, med ETT av ordene av gangen, så ikke kom her og lær MEG hvordan jeg skal google. jeg er ellers den BESTE på å finne the BEST of the BEST of all kind of sources I need, aight ?!

Men når det gjelder biler, er det ikke helt meg. Så andre bortenom dette nissetrollet, vet dere åssen man finner det frem elle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollet er du F meg selv as ;) jeg har googlet på min egen måte, med ETT av ordene av gangen, så ikke kom her og lær MEG hvordan jeg skal google. jeg er ellers den BESTE på å finne the BEST of the BEST of all kind of sources I need, aight ?!

Men når det gjelder biler, er det ikke helt meg. Så andre bortenom dette nissetrollet, vet dere åssen man finner det frem elle ;)

http://lmgtfy.com/?q=bildeler+%2B+sinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy snaden, du er dreisen. :yvonne:

Heh, alt for hva skal jeg si.. jeg har vært igjennom alle linkene men jeg finner ikke det stedet jeg er ute etter...

noen som kjører ofte forbi Sinsen og ser hvilke bilfirmaer som er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel litt andre ting å gjøre enn å glo etter bilforretninger når jeg er ute og kjører. :rolleyes:

Hva med å ta en tur selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...