Gjest Nymfo..? Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Sitter aa diskuterer med kjaeresten min, for han sier at jeg er den foerste (og eneste...) kjaeresten han har hatt som liker sex fort, hardt og intenst. Jeg har absolutt lettest for aa komme naar han tar meg saa fort som mulig. Gjaerne 100 penetreringer i sekundet for min del - om det hadde vaert mulig selvsagt! Jeg elsker det! Missforstaa meg rett, ingenting slaar skikkelig lovemaking, men det er liksom ikke saa ofte det skjer.... hehe. Saa kommer vi til spoersmaalet jeg og kjaeresten har til alle kvinnelige brukere av KG: Er det bare meg, eller er det flere der ute som vil ha det fort? Evt hvordan liker dere det? Takk paa forhaand! A/S
Hinata Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns det er best hardt og fort også, da kommer jeg fortest. Alt til sin tid, er jo deilig å nyte det lenge også
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Hundre penetreringer i sekundet.??? Er du sikker på at det er en mann du trenger..?????
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Ved 100 i sekundet hadde du vel tatt fyr, og ikke på en god måte
Gjest Gjest_joho_* Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 HÆ er det noen som ikke liker å bli tatt HARDT OG FORT!? jeg elskeeeeeeeeeeeeeer det . jeg hadde helt sikkert kommet av det, hvis jeg kunne komme under sex;) men likvel er det så utrolig deilig og bli kjørt hardddtt og fort. de fleste kvinner liker dette:) tror jeg , eller håper jeg for deres skyld.
Olive Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Syns det, som all annen sex, er godt så lenge det ikke er sånn hver gang. Variasjon, variasjon, variasjon!
Skylines Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Kommer lett hvis det er hardt og fort ja, så du er ikke alene nei:)
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Det er det som er den naturlige måten å knulle på - hard og kontant. En gutts hjerne før sex: Mål: Dama skal befruktes. Tidslinje: ASAP.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Ved 100 i sekundet hadde du vel tatt fyr, og ikke på en god måte Pa fuckingmachines.com finner du det tradstarter tydeligvis vil hanar det gjelder tempo i hvert fall:)
Miss Undercover Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Gjerne hardt, men ikke fort. Mannen holder tilbake på tempoet så godt han klarer til jeg har kommet, og SÅ går han over til duracelltempo. Dessuten er å veksle på dype og korte støt alltid en sikker vinner.
Gjest Ikke duracell Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Sånne duracellkaniner kan jeg spare meg for. Da får jeg bare latterkrampe istedet for orgasme! Jeg liker best det tempoet som han liker når jeg tenker meg om. Så der er vi jo heldige med hverandre da.
lykkelig84 Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Sitter aa diskuterer med kjaeresten min, for han sier at jeg er den foerste (og eneste...) kjaeresten han har hatt som liker sex fort, hardt og intenst. Jeg har absolutt lettest for aa komme naar han tar meg saa fort som mulig. Gjaerne 100 penetreringer i sekundet for min del - om det hadde vaert mulig selvsagt! Jeg elsker det! Missforstaa meg rett, ingenting slaar skikkelig lovemaking, men det er liksom ikke saa ofte det skjer.... hehe. Saa kommer vi til spoersmaalet jeg og kjaeresten har til alle kvinnelige brukere av KG: Er det bare meg, eller er det flere der ute som vil ha det fort? Evt hvordan liker dere det? Takk paa forhaand! A/S Akkurat som deg, fort og hardt
Gjest Gerd Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Evt hvordan liker dere det? Helt enig med deg! ¨Men dessverre er norske menn for forsiktige, de tør ikke noe.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Helt enig med deg! ¨Men dessverre er norske menn for forsiktige, de tør ikke noe. Ikke glem at det er slik vi er blitt oppdratt: å behandle damene varsomt og med respekt. Skyld på mora di.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Seriøst? Kanin jokking er rett og slett bare ekkelt.. Og jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.. Trodde de fleste menn var ferdig med det rundt tyve-årsalderen.. Møter jeg på sånne menn føler jeg meg som en tømme-stasjon rett og slett.. Ta meg gjerne hardt og dypt, og litt tempo er godt, men kanin-jokking er bare fælt. Men hver sin tøtt.. Om folk finner hverandre og trives med det, så jokk som kaniner for min del:-) En mindre kaninjokker på denne verden for meg det! :-)
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Jeg liker kaninjokking! Men helst ikke hele akten. Kjæresten min (og andre jg har vært borti faktisk) puler godt og sakte/i vanlig tempo lenge til jeg har kommet et par ganger, men rett før de selv kommer så setter de opp farten ganske godt. Det er veldig digg, vi kommer ofte samtidig!
Gjest Shelob Skrevet 8. desember 2009 #18 Skrevet 8. desember 2009 Gjerne hardt, men ikke fort. Mannen holder tilbake på tempoet så godt han klarer til jeg har kommet, og SÅ går han over til duracelltempo. Dessuten er å veksle på dype og korte støt alltid en sikker vinner. Signeres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå