søstertusenfryd Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hm,vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg,men jeg får prøve. Jeg begynner å bli mat/pålegg lei. skal jeg kjøpe smør,velger jeg alltid samme type.noe varierende,men ender ofte opp med samme type pålegg Gilde/firstprice skinke eller hamburgerrygg,leverpostei,makrell i tomat alltid samme type kaffe osv. Handlingen har blitt en vane.Jeg prøver å endre litt på dette,bare og kjøpe en annen type/merke ost.. Dette har jeg alltid i hus.Lettmelk 1/2 liter, bremykt. bringebær syltetøy(på flaske) makrell i tomat. poteter, pasta havregryn og grøtris.Brød,selvfølgelig. Hvordan er dine vaner,hva må du alltid ha i hus? (merke/type) Endret 2. desember 2009 av søstertusenfryd
Gjest Ingeniøren Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vanlig pålegg hos meg: - Noe kjøttpålegg(fra ferskvaredisk) - Arla Blå Castello (blåmuggost) - Tine brunost - Tine (av og til vellagret) norvegia (gjerne med paprika) - Annen ost, gjerne en brie - Jordbærsyltetøy (kjøper kasse på sommeren) - Bringebærsyltetøy (plukker litt villbringebær og kjøper litt som jeg så rører) - Norsk honning - Røkelaks - Kaviar (m/egg eller agurk) - Sild (m/egg) - Reker/rekesalt
Pjukset Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Ting jeg alltid har i hus er: Grovhakkede tomater og masse grønnsaker (så jeg kan lage gryter, pizzafyll o.l) Hirsegrøt/bokhvetegrøt Kikerter så jeg kan lage hummus eller falaffel Linser så jeg kan lage linsegryter, linseburgere eller linsesuppe Speltmel Rismelk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå