annamaria8 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Fretex. Slike var nemlig populære for ca. 30 år siden. Da resirkulerer du! Ikea har billige glass og beholdere i alle størrelser til en billig penge, men øker jo bare søppelberget vårt.
Crash Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2009 (endret) . Endret 18. mai 2018 av Crash
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hmm jeg fant ikke noe på Fretex, de hadde bare store Men de kjøpte jeg til å putte småkaker i, så turen var ikke bortkastet likevel :D Takk for tipset! Jeg oppdaget at de faktisk har masse fint på Fretex! Det finner du på Søstrene Grene. Nettopp kjøpt der. Om du ikke synes de blir for små da. sylteglass, ca 6 cm høye. mulig de hadde flere størrelser.
Crash Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2009 (endret) . Endret 18. mai 2018 av Crash
pulverheksa Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg bruker gamle kaffeglass til hele krydder. De små fra nescaffe, de er firkantet og passer fint i skapet. Korkene er ikke så veldig fine, så de har jeg malt med hobbymaling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå