Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 hvor ofte er det normalt å gå nummer to??
Millian Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Tror dette er veldig individuelt. Men har hørt at alt fra hver dag til 3-4 ganger i uken er innenfor det normale.
Tante Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 "å gå nummer to"? barn nummer to? gå løype med vanskelighetsgrad 2? Klatrevegg nivå 2? gå to kilometer?
peanut_juice Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 "å gå nummer to"? barn nummer to? gå løype med vanskelighetsgrad 2? Klatrevegg nivå 2? gå to kilometer? Tror hun snakker om å bæsje ;]
kaprifolen Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 HOHEI, denne hadde hatt en annen betydning hvis den lå på seksualitet!
Tante Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Ja, Kaprifolen, den kunne tolkes på utrolig mange måter. Sånt skjer når man ikke klarer å si "hvor ofte bæsjer du", men må gjemme det i dårlige direkteoversettelser. I seksuell forstand: Aldri. Hvis det er bæsj/bajs/eksrementer/cacca/dodo det er snakk om: Det varierer med matinntaket, men gjerne en gang om dagen.
Hinata Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hørt at det normale ligger innenfor 3 ganger om dagen til hver tredje dag..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå