Gå til innhold

nummer to, hvor ofte?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hvor ofte er det normalt å gå nummer to??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er veldig individuelt. Men har hørt at alt fra hver dag til 3-4 ganger i uken er innenfor det normale.

Skrevet

"å gå nummer to"? barn nummer to? gå løype med vanskelighetsgrad 2? Klatrevegg nivå 2? gå to kilometer?

Skrevet
"å gå nummer to"? barn nummer to? gå løype med vanskelighetsgrad 2? Klatrevegg nivå 2? gå to kilometer?

Tror hun snakker om å bæsje ;]

Skrevet

HOHEI, denne hadde hatt en annen betydning hvis den lå på seksualitet! :fnise:

Skrevet

Ja, Kaprifolen, den kunne tolkes på utrolig mange måter. Sånt skjer når man ikke klarer å si "hvor ofte bæsjer du", men må gjemme det i dårlige direkteoversettelser.

I seksuell forstand: Aldri. Hvis det er bæsj/bajs/eksrementer/cacca/dodo det er snakk om: Det varierer med matinntaket, men gjerne en gang om dagen.

Skrevet

Jeg har hørt at det normale ligger innenfor 3 ganger om dagen til hver tredje dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...