Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #1 Skrevet 24. august 2003 hadde en kalorier i krydder diskusjon her.... Noen som virkelig har peil om det er kalorieri fex salt og pepper, hvitløkskrydder o.l.??
Labella Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 Enkelte krydderblandinger inneholder sukker, og dermed litt kalorier, men vanlig, usukret krydder er kalorifritt. Sjekk innholdsdeklarasjonen for å se om det er sukker i blandingen. Enkelte krydder, f. eks. chili, sies faktisk å være med på å øke forbrenningen, så sånn generelt er det vel bare å krydre i vei!
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #5 Skrevet 24. august 2003 Salt binder vann i kroppen.... (men har vel lite kalorier som sådann)
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #6 Skrevet 24. august 2003 Er det bare jeg som blir mørkeredd når jeg hører at folk diskuterer kaloriinnholdet i de par grammene med krydder de bruker på maten??
Fakse Skrevet 24. august 2003 #7 Skrevet 24. august 2003 Er det bare jeg som blir mørkeredd når jeg hører at folk diskuterer kaloriinnholdet i de par grammene med krydder de bruker på maten?? Tenkte det samme! Man bruker jo toppen en teskje, så hva har det å si?
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #8 Skrevet 24. august 2003 Hender jo man diskuterer kuriositeter også, da...
Gjest Liten Skrevet 24. august 2003 #9 Skrevet 24. august 2003 Joda, håper bare at det var en slik diskusjon.
Labella Skrevet 24. august 2003 #10 Skrevet 24. august 2003 Hender jo man diskuterer kuriositeter også' date=' da...[/quote']
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå