Iset Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 alle har vel et drømmeyrke, noe de har hatt lyst til å bli feks fra de var barn, og alltid drømt om. for min del har jeg alltid hatt lyst å bli egyptolog, eller arkeolog. har vært total-hekta på gamle Egypt siden jeg var liten, skjønner ikke hvorfor men det er såå sinnsykt spennende. snakket om pyramider og kameler og ørken fra jeg var rundt 3 år, og har liksom aldri sluttet nå er det jo laaang utdannelse, og i utlandet, så det blir nok med drømmen.¨ hva med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Oooo, jeg er også helfrelst på Egypt! :D Egentlig liker jeg alt for mange ting, tror jeg... Har bestandig likt matte og naturfag, men er også veldig glad i historie, religion og samfunnsfag. Og språk. Hva i all verden skal man bli da? Da jeg var liten var drømmen å bli frisør - for det var mamma. (Også skulle jeg selvfølgelig gifte meg med en mann som var helt lik pappa.) Så fant jeg ut at jeg skulle bli astronom, og det holdt seg helt til ungdomsskolen. I tiende fant jeg ut at jeg skulle bli bioingeniør, og det holder jeg på å bli nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Mitt drømmeyrke er hjemmeværende Lotto-millionær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Spille sologitar i rocke-gruppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg forfølger drømmen min og håper jeg en gang kan bli fengselsbetjent. Arbeider med saken men det er vanskelig å komme inn på fengselsskolen. (Da jeg var liten drømte jeg om å bli politimann) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 Lege i Leger uten grenser. Da får man gjort en skikkelig innsats... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 :o Du tok ordene ut av munnen min DonPedro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 :o Du tok ordene ut av munnen min DonPedro Men det kan nok være dritt også. Leste et intervju med en hjelpearbeider under en sultkatastrofe, og hun sa at det var ikke så gøy å gå til sine daglige måltider med misunnelige og døende mennesker rundt seg dagen lang... Tips for de som ikke er lege/sykepleier...: http://www.humanrights.uio.no/nordem/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Iset og Virvel: Danser dere magedans? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 25. august 2003 #10 Del Skrevet 25. august 2003 Drømmer fortsatt... Dyrepasser i en dyrepark... Jobbet som forsker på sjeldne dyrearter i regnskogen... Sangpedagog på en "fame"skole i New York... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. august 2003 #11 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har ombestemt meg. Mitt drømmeyrke er kjendis. Helst popstjerne, men tv-stjerne går også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady of the lake Skrevet 25. august 2003 #12 Del Skrevet 25. august 2003 Helt klart: Forfatter. Ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 25. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 25. august 2003 Iset og Virvel: Danser dere magedans? Nelle ikke jeg, hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 Mitt drømmeyrke er advokat. (Familie-) Men siden det er så krevende studie og jeg måtte flytte langt hjemmefra for å kunne studere til det, så håper jeg nå på det "nest beste"; Lærer i barne og ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. august 2003 #15 Del Skrevet 25. august 2003 Vetrinær :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 25. august 2003 #16 Del Skrevet 25. august 2003 Som liten hadde jeg lyst til å bli jagerflyver. Drømmeyrket akkurat nå tror jeg må bli kombinasjonen tv-kokk og talkshowhost! Mamma jeg vil på TV! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 25. august 2003 #17 Del Skrevet 25. august 2003 pilot :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. august 2003 #18 Del Skrevet 26. august 2003 Drømmejobben min må være enten sanger eller interiørkonsulent.. Men er for gammel til å bli sanger og er for dårlig til å tegne til å bli interiørkonsulent, så jeg får finne på noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. august 2003 #19 Del Skrevet 26. august 2003 Iset og Virvel: Danser dere magedans? Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #20 Del Skrevet 26. august 2003 jordmor det er drømmen, får først fullføre sykepl som jeg akkurat har startet, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå