Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Vi har ekstremt lyst på en langferie i USA. Vi vil kjøre fra øst til vest så vi kan få med oss alt vi vil, så regner med ca 2 mnd tur til dette. Vi tenkte å leie en bobil der,så slipper vi å lete etter overnatting hele tiden. Vi er 2 voksne og 1 barn på 4 år. Noen som har tips om hvor vi burde reise og spesielle steder å få med seg. Og er det evt noen som har tatt en bobil ferie i USA? Jeg har vært en del steder der fra før (Boston,new york,florida,california,las vegas) men skal ta turen innom disse stedene igjen sammen samt mange andre.. Hvilket budsjett er realistisk? 100.000 kr på 2 mnd?
Gjest Marlo Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Da blir vel route66 ett opplagt tips. Er jo utrolig mye spennende man kan finne langs den ruta, men vær obs, veien kan være litt dårlig
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Ja vi skal iallefall kjøre den et stykke av veien Den må med
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hvordan kjøreruten skal være kommer litt an på når dere skal kjøre. Sommerstid kjører dere i nord, vinterstid kjører dere i sør. Det høres svært interessant ut, hold oss gjerne oppdatert i planleggingen!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Grand Canyon er noe du bare må se.. Et utrolig landskap rundt der.. også det rockies er fint. Du kan få svar på alle din spørsmål her; roadtrip
Gjest Simbelmynë Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes dere burde få med dere Yosemite Nasjonalpark og San Francisco, det var to av stedene jeg synes var artigst da jeg kjørte rundt på vestsiden av USA. Også synes jeg det var utrolig flott i Sedona, Arizona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå