Gjest TS Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei.. Dette er et litt sårt punkt for meg, så jeg ber om at ingen kommer med stygge kommentarer. Det er altså sånn at hver gang jeg og sambo skal ha sex så hiver han meg oppå toppen, jeg må ri hele tiden! Jeg blir jo sliten jeg også, og det hadde vert deilig å bli tatt selv av og til, sexen blir så ensformig. Jeg føler det bare er jeg som vil når han aldri "orker" å ta meg! Ja jeg sier orker fordi jeg tror grunnen til det hele er at han blir så fort sliten, han har ikke kondis! Han har lagt på seg mye det siste året, og før dette kunne han godt være den aktive i senga, men nå.. De få gangene han har prøvd seg med doggy og den hvor jeg ligger på rygg med bena på skuldrene hans (yndlings stillingen min!) Så blir han slapp etter to minutter, og jeg føler meg som verdens minst sexy jente.. Jeg har nevnt for ham at kansje det hadde vert kjekt om han hadde blitt med meg på trening en gang i blandt, men da bare fnyser han og sier at det har vi ikke råd til.. Vi er berre i begynnelsen av 20åra, så vi er ikke et gammelt ektepar heller.. Noen som har råd eller bare har opplevd det samme?
Gjest Supermimz Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hehe ;D Ta med potetsekken på en brisk gå tur da. Det koster ikke noe. Kansje han ikke bør kjøpe snacks og godteri om han har så dårlig råd.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Sex kan være god trening i seg selv, så om du tvinger han til å jobbe litt mer i senga orker han kanskje mer etterhvert som utholdenheten øker... blir en slags ond sirkel om han bare ligger å slapper av ellers så ta han med på en skogstur/løpetur ja. Det er gratis og veldig deilig!
Loveisallaround Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Det der hadde jeg ikke tatt imot, rett og slett. Man får jaggu gi og ta! Synes det er utrolig frekt og egoistisk av makker'n din å forvente slik 'betjening'. Si til han at du mister lysten når det er slik, så kanskje han får motivasjon til å komme i bedre form
Gjest Snusmumrik Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Dette er et av mange uttrykk for at mannens kåthet på partneren reduseres eller forsvinner etter en tid. Helt normalt, men det er ikke alt normalt som er like lett å akseptere. Gi mannen et nytt kvinnfolk, og han kommer til å peise på og være til de grader den aktive! ...og slik går nu dagan..
Gjest TS Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Det der hadde jeg ikke tatt imot, rett og slett. Man får jaggu gi og ta! Synes det er utrolig frekt og egoistisk av makker'n din å forvente slik 'betjening'. Si til han at du mister lysten når det er slik, så kanskje han får motivasjon til å komme i bedre form Han bidrar jo med andre ting da, så det er kun inn og ut delen jeg må stå alene om.. Men ja, jeg tror kansje jeg bør snakke med ham, dette er jo et veldig sensitivt tema. Det jeg merker problemet mest på er jo at han mister erreksjonen når det er hans "tur" og det er lett å tråkke feil og såre ham når jeg må ta opp det..
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Du maa sette foten ned og kreve trening fra hans side for at han skal kunne gi deg et tilfredstillende sexliv. Jogging er gratis og det er masse forskjellige gratis treningsprogrammer pa youtube. http://www.umaatantra.com/tantra_articles/...r_exercise.html Denne ovelsen vil gjore ham katere, hardere og mere vital generelt. Han maa nok gjore den i et par uker for virkelig aa kjenne effekt. New school of erotic touch har noen sinnsykt bra videor om seksuell massasje. Om dere laerer dere noen av disse saa vil han ikke bli like sliten naar det er hans tur til aa gi deg. Det er ogsaa rimelig apenbart at her skal det vaere 50/50 og da far du deg i hvert fall delig sex i en variant hvor du kan vaere den passive mottageren lenge av gangen selv om det ikke er det samme som aa bli tatt skikkelig. HVa med kosttilskudd, vitaminer ginseng, rosenrot etc.
grafenberg Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har et bra tips til deg som dama DIGGER! Når du er oppå han, kan du bøye deg fremover og få han til å knulle deg.... jeg syns selv at jeg klarer kjappere og dypere støt i den stillinga enn de andre, og dama klarer ikke holde seg no særlig mer enn 30 sek når jeg kjører "kanin modus".
Gjest TS Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Dette er et av mange uttrykk for at mannens kåthet på partneren reduseres eller forsvinner etter en tid. Helt normalt, men det er ikke alt normalt som er like lett å akseptere. Gi mannen et nytt kvinnfolk, og han kommer til å peise på og være til de grader den aktive! ...og slik går nu dagan.. Man kan ikke skylle alle sex-problemer på at mannen ikke tenner på dama lenger! Jeg synes jeg leser dette i HVER tråd her, lite gjennomtengt er det, og det viser bare at du ikke har lest åpningsinnlegget skikkelig. Han øser ut av seg med komplimenter om kroppen min, og forteller meg hver dag hvor sexy jeg er. Han blir fort kåt og han tar ofte insjativ til sex, og gjør masse for meg. Det er når det er han som må gjøre den "tunge" jobben at ereksjonen daler. Takk for alle tips folkens! kosttilskudd tror jeg er en bra ting, jeg må bare få ham til å spise det Jeg har også bestemt meg for å få ham til å gå tur med meg. Begynne smått og ta lenger, tungere turer etterhvert. Grafenberg: Det skal jeg teste ut!! Btw: Har dere noen råd om hvordan jeg skal legge problemet frem for ham? Jeg er så klønete på slike samtaler, og dette er så sårt!
leirbål Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Hvis du skal snakke med ham begynn med skryt og ros. Fortell hvor godt du liker å ha sex med ham, spesielt når han... Nevn to eller tre ting. Fortell så at du liker å ri ham, og gjerne vil fortette med det, men at du ønsker mer variasjon. Du føler deg usexy når han ikke orker å ta deg. (Så vil han være så snill og bli med på tur, og legge om kostholdet litt. Formuler dette litt penere.) Foor da stiger formkurven, og sexlivet blir bedre. Eller du kan være litt sleip og spørre om han vil bli med deg på tur av og til, bare fordi det er koselig. (Du behøver jo ikke si at dere skal gå fort og langt.) Og at du synes dere har begynnt å spise så usunnt i det siste, at du gjerne vil legge om kostholdet. Som en siste overaskelse kan du gi ham noen måneder på treningstudiet i julegave. Kanskje familien hans vil spleise så det blir et helt år? (Bare fordi han ønsker å trene, men ikke har råd. Og livstilsykdommer kommer jo tidlig...)
FantasDick Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har et bra tips til deg som dama DIGGER! Når du er oppå han, kan du bøye deg fremover og få han til å knulle deg.... jeg syns selv at jeg klarer kjappere og dypere støt i den stillinga enn de andre, og dama klarer ikke holde seg no særlig mer enn 30 sek når jeg kjører "kanin modus". Denne er heit, ja! Anbefales!
grafenberg Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 [quote name='TS' date='02.12.2009 (15:48) ' post='7568347' Btw: Har dere noen råd om hvordan jeg skal legge problemet frem for ham? Jeg er så klønete på slike samtaler, og dette er så sårt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Sex kan være god trening i seg selv, så om du tvinger han til å jobbe litt mer i senga orker han kanskje mer etterhvert som utholdenheten øker... blir en slags ond sirkel om han bare ligger å slapper av ellers så ta han med på en skogstur/løpetur ja. Det er gratis og veldig deilig! Åsså kan dere jo ha sex ute i det fri:) Det er deilig det,og kanskje det frister han til enda flere skogsturer
Gjest TS Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 [quote name='TS' date='02.12.2009 (15:48) ' post='7568347' Btw: Har dere noen råd om hvordan jeg skal legge problemet frem for ham? Jeg er så klønete på slike samtaler, og dette er så sårt! Vel, jeg ville nok testa ut de forskjellige tipsene du har fått her før du snakker med han. Ved at du snakker med han om problemet kan du få han til å føle seg "utilstrekkelig", og det er vel noe du strengt tatt ikke vil? Uff, nei hvis han føler seg utilstrekkelig forverrer jo bare problemet seg! Vi jenter (jeg ihvertfall) har en tendens til å ville snakke om alt som er litt på skjeiva og ikke som det bør være. Men som du sier her, så tror jeg ikke det er så lurt å buse ut med noe sånn med en gang.. Det er et ømt og sårt tema for begge vil jeg tro. Jeg skal prøve meg med disse flotte tipsene dere ga meg, også kommer jeg å klager meg om det ikke funker.. hehe Tusen takk folkens! Ha en fin dag
Rosalie Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Ja, da hadde det blitt dårlig med pulings på han hjemme. Å ri gir meg ingenting, da kan jeg likesågodt se på maling tørke. 2
Gjest MikeWaters Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Alt er kjedelig hvis man gjør det hver bidige gang, man må variere i et forhold hvis ikke trenger man ikke pakke ut kofferten en gang.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Så ung mann med ereksjonsproblemer allerede tyder på at han bør snakke med lege og foreta seg noe. Dette blir ikke bedre, har han først fått dette problemet så vil det bare bli verre om han ikke tar tak. Sjekke blodverdier, trene, legge om kostholdet litt, slutte å røyke/drikke (om han gjør det) osv.
Gjest godt trent mann Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Sukk, nok en tråd der svarene blir helt forskjellige fra der hvor en mann spør tilsvarende om dama si. Konklusjon: Feite damer er ok, feite menn er ikke ok. Underlig...
Gjest TS Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Sukk, nok en tråd der svarene blir helt forskjellige fra der hvor en mann spør tilsvarende om dama si. Konklusjon: Feite damer er ok, feite menn er ikke ok. Underlig... Hverken jeg eller noen ande her sier at det ikke er lov å være feit, Jesus Christ! For å være ærlig så liker jeg pondus fremfor vaskebrett, men det er nå meg.. Les hva jeg skriver, problemstillingen er ikke den samme som det du sier her.
Gjest Nina Skrevet 28. juni 2011 #20 Skrevet 28. juni 2011 feite menn er ok. jeg liker best og ri gubben.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå