Gå til innhold

Reiste til sykehuset for operasjon


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

I dag har jeg hatt en av verdens værste opplevelser...

Jeg lider av sterk tannlegeskrekk.

Og i dag skulle jeg operere ut 3 visdomstenner som ikke har kommet opp. Under narkose pga dem ligger feil og har skapt smerter for meg.

Fikk telefon mandag fra sykehuset (1 times kjøring unna) at dem kunne ta meg til onsdag etter en avbestilling ellers ble det noen ukers ventetid.

I går fikk jeg begynnende urinveisinfeksjon, og jeg ble redd for at dem ikke kunne operere - så jeg ringte sykehuset. Legen som skulle kunne svare meg var opptatt, men skulle ringe meg opp. Når hun ringte sa hun at det ikke var noen problem så lenge jeg ikke var dårlig almentilstand, noe jeg ikke var/er og at fastlegen min sa det var greit.

Så jeg ringte fastlegen og fikk medisin mot ui.

Pappa hadde tatt fri hele dagen fra jobb for å kjøre meg å hente meg- han skulle være i byen siden de ikke viste helt tid jeg kunne hentes. Jeg møtte kirurgen, som hadde fått opplysning om medisinene. Og fikk forklart prosedyren. Jeg ble da sendt videre til dag avdelingen hvor jeg fikk sykehus klær. Fikk seng. Svelgte tabletter, fikk 1 sprøyte i fua og 1 i magen og munnskyllevann. Så kommer portøren?, som da ser at jeg går på medisiner. Så måtte hun snakke med anestesi legen pga dette....Så kommer anestesi legen som da forklarer meg at dem ikke kan operere likevell pga det kunne oppstå komplikasjoner.

Sånne risikoer er jo fint å holde seg unna,,,,

Men hvorfor i helvete sa legen jeg snakket med i går at det gikk ok?????

Jeg har fastet siden i går kveld, gjort meg klar psykisk til en operasjon som jeg har grud meg til pga jeg er følsom for tennene mine. Og i tilegg å få dette slengt i trynet, jeg fikk helt sammenbrudd...... Jeg føler meg så sinnsykt sliten...

Og nå må jeg vente enda lengre,,,

Jeg har vell ikke krav på noen kompensasjon?

Har kun tlf nr til henne jeg snakket med i går på sykehuset som sa det var ok...

Ringte fastlegen min i dag og forklarte situasjonen, fikk sykemelding som jeg kunne hente...

Blir liggende i senga i dag, orker ikke annet.

Samtidig som jeg har lyst til å KNUSE noe...........

Følelsene er helt forferdelige...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, håper det går bedre neste gang du skal til operasjon da! Og jeg er enig med deg i at det er sløvt at legene ikke samarbeider bedre enn som så. Skjønner godt at du er frustrert når du har forberedt deg til operasjonen, og så blir den avlyst helt i siste liten.

Men du mener ikke seriøst at du skulle ha krav på kompensasjon for dette vel? :klø:

Gjest Gjest_Jentepusen_*
Skrevet

Jeg mener at jeg skal kunne få dekket reise?

Skrevet
Jeg mener at jeg skal kunne få dekket reise?

Om du tar en telefon til trygdekontoret kan de sikkert si om du har krav på det eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...