Gå til innhold

sorgreaksjoner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg mistet pappa for bare noen måneder siden og har savnet han og grått veldig mye etter dette..

jeg har likevel vørt sosial og festet og reist osv, mer enn jeg tror jeg hadde gått av. for nå har jeg plutselig begynt å slite med panikk angst. jeg venter på å få komme til hos psykolog nå.. er det flere som har reagert slik etter å ha mistet noen nære?

skjønner ikke hva som utløser anfallene...

jeg savner pappa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emmanuelle

Jeg har det også slik. Mistet mamma i sommer, klarte meg helt fint i begynnelsen, men nå begynner reaksjonene å komme for fullt.

Står også på venteliste til terapi, men hvem vet når det skjer? Synes det er veldig vanskelig når den "lovlige" sørgeperioden her ferdig og man er forventet å fungere som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg mistet lillebror i fjor sommer. Etter en tid, fikk jeg også slike reaksjoner. Får ofte følelsen av at alt faller under meg, får panikk for hva som faktisk har hendt.

Den dagen han døde så brått, var det som om hele verden falt i grus under meg, at jeg mistet fullstendig fotfeste på en måte. Det øyeblikket kommer ofte tilbake.. Og man er redd, for man kan ikke gjøre noe med det. Blir nok bedre, om man bare klarer å akseptere at det er blitt slik nå, de er ikke lengere her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...