Gjest TS Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Heihei Jeg skriver her for å lufte litt tanker, og for å få litt innspill mens jeg venter på at sykesøstra skal ringe. På fredag havner jeg i risikogruppa da jeg begynner på en behandling som senker immunforsvaret mitt. Behandlingen skal vare i fire måneder. Poenget er at jeg er skeptisk til vaksina, jeg vil helst ikke ta den. Føler det blir for mye å skule event. ta den i dag også putte i meg enda mer på fredag. Jeg er redd bivirkningene, og nå føler jeg meg presset I tillegg så er jeg litt redd for at vaksina skal forstyrre effekten av behandlingen. Jeg vet sykesøstra kommer til å anbefale meg å ta den, men så tenker jeg at det er jo tross alt bare fire måneder. I tillegg så drikker jeg Tahitian NONI juice som alltid har virket godt på meg og jeg kommer til å tilbringe mye tid inne pga behandlingen. Så risikoen for smitte er vel ikke så stor da. Men da begynner jeg å tenke på samboeren min som jobber i en forretning og har kontakt med kunder. hva hvis han drar med smitte hjem. Samtidig så har den ene smittebølga roa seg, den andre kommer vel over på nyåret. Det bli bare spekulasjon, men statistikken over fravære viser at det har vært en bølge som er overstått nå. huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. er det noen som er i risikogruppa her og som har valgt å ikke ta den?
Mir Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Dette er jo så individuelt, så selv om en person i risikogruppa tar den og føler seg fin, så kan nestemann føler seg dårlig. Hvis det er at du er redd for bivirkningene så er det jo en hel haug med folk i risikogruppa som har tatt denne vaksinen, og hvor mange har havnet på sykehuset av den ? Det var iallefall ikke mange i vårt langstrakte land. Jeg hadde ikke vært så bekymret, men så tror jeg også på tallene som viser at få har hatt alvorlige bivirkninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå