Gå til innhold

Kald om natta


Fremhevede innlegg

Gjest Rettpåsak
Skrevet

Sliter litt med at jeg blir så kald på overkroppen om natta. Prøver å sette ovenen på slik at det blir 15-19 grader i rommet (visstnok optimal sovetemperatur). Har prøvd å bruke Bavac superundertøy genser, men føler at den blir så innmari trang enda jeg bruker XL.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Det kan hende du trenger en varmere dyne nå som vinteren er kommet.

Skrevet

Vinterdyne, eller ull på pute/under deg. F.eks et gammelt ullpledd som ikke klør, eller kle ullundertøyet ditt på puta. Og så er varmeflaske med mykt trekk deilig.

Skrevet

Hvis du legger et pledd under deg, og ett mellom deg og dynen blir du veldig god og varm.

Det kan godt være fleecepledd.

Skrevet

Å sove med sokker hjelper faktisk kroppen å justere temperaturen i hele kroppen. Pass på at strikken ikke er for stram

Jeg sover med t-skjorte og bukse nesten hele tiden. I tillegg har jeg deilig dundyne :)

Om genser blir for stramt holder det kanskje med en trøye eller topp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...