Gå til innhold

Vanlig med bremsespor i truse/boxer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig at en av og til får bremsepor i truse/boxer?

Hva med liten våt flekk forran etter en har vært på do (altså dråper som sitter igjen eller at en ikke har tørket seg godt nok etter at en har tisset)?

Ønsker kun seriøse svar da slike tråder har lett for å "gli ut"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, lurer jeg også på. Og dessuten hvorfor synelatende menn får dette, men ikke damer?

Eller får damer det også, men skjuler det og snakker ikke om at det skjer?

For min del kan det hende at det blir ørlite vått forran, men da på grunn av utflod og ikke tiss! Og aldri bremsespor...

Skrevet

:fnise: Når du nevnte bremsespor så trodde jeg du mente drit hehe. Det er jo normalt at det kommer veske i truse og bokser. Jenter har jo utflod da... så bare fordi det er en flekk der betyr ikke nødvendigvis at det er tiss fordi en ikke tørka seg godt nok.

Noen ganger liker jeg å bruke truse innlegg. Det finnes noen veldig tynne som en ikke merker en gang, men selvfølgelig da må en husker å fjerne dem (har hørt at de er så tynn at en glemmer å ta av og så vasker en dem :fnise: )

Skrevet
Hmm, lurer jeg også på. Og dessuten hvorfor synelatende menn får dette, men ikke damer?

Eller får damer det også, men skjuler det og snakker ikke om at det skjer?

For min del kan det hende at det blir ørlite vått forran, men da på grunn av utflod og ikke tiss! Og aldri bremsespor...

Har sett både bremsespor og andre spor i trusa til dama jeg da...men ingen spor av noe i boxern min..!

Skrevet

Har bare hørt om det. Kanskje det kommer om du fiser litt ekkel fis, eller ikke tørker rompestumpen ordentlig! Det må man gjøre!! :opplyser:

Man kan vel få en dråpe om man tørker seg litt fort, kanskje den kommer med engang man drar på trusa.

På jenter kan det jo være utflod, eller man kan bli våt i trusa om man er veldig kåt.

På karer vet jeg ikke helt, men de kan bli våte de også, når de er kåte.

Skrevet

det er ihvertfall normalt med tissdråper etter å ha vært på do. det har flere exer og sambo hatt.. kan tørke seg etter dobesøk også, men det henger liksom ligg igjen inni..

bremsespor vil jo si at man ikke har tørka seg skikkelig i ræva etter dobesøk og at man gnur seg mellom rompeballene etterpå, så der er det bare å begynne å tørke grundigere :P

kan ærlig fortelle at det har skjedd meg, men sørger for å tørke meg godt etter det :fnise:

Skrevet
bremsespor vil jo si at man ikke har tørka seg skikkelig i ræva etter dobesøk og at man gnur seg mellom rompeballene etterpå

så koselig bilde jeg fikk i huet nå :ler:

men ja, det er det jeg tenker også. Så tørk dere! Og dere karer som er så hårete i rævva, tenk på dritten som sitter igjen når dere ikke tørker dere, noen er til og med så teite at de ikke vasker seg bak. Skam dere! :opplyser:

Skrevet
så koselig bilde jeg fikk i huet nå :ler:

men ja, det er det jeg tenker også. Så tørk dere! Og dere karer som er så hårete i rævva, tenk på dritten som sitter igjen når dere ikke tørker dere, noen er til og med så teite at de ikke vasker seg bak. Skam dere! :opplyser:

Vanlig å vaske seg bak etter at en har dritt? Jeg vasker meg kun bak når jeg dusjer....

Skrevet

Nå mente jeg så klart når man dusjer.

Trodde det var såpass forståelig, regner ikke med at folk vasker seg etter de har vært på do, kun på henda så klart ;)

Skrevet

Kvinner kan jo bli våte i trusa av utflod. Mens menn ofte er våte av tiss, siden de ikke tørker seg etter tissing (har jeg inntrykk av???)

Skrevet

Både menn og kvinner bør tørke seg etter at de har tisset, det ser jo på som helt normal hygiene.

Bremsespor har jeg ikke hatt siden jeg var liten, har da lært meg å tørke meg skikkelig.

Skrevet

Mannen påsto, om en litt diskret, at jenter ikke fikk bremsespor fordi vi har generellt større rompe enn menn!

Følte meg truffet der altså. For jeg HAR stor rompe, men den er fiin!

Så dere slanke damer med liten rompe: Får dere bremsespor??

Jeg heller nemlig til teorien om dårlig tørk.

Siden vi er på dette dritt-temaet: Alle sitter når de tørker seg i rumpa...? Mannen påstår nemlig at noen reiser seg opp og står! Også ett manne-fenomen?

For min del så kjenner jeg bare til at barn (under fire år ca.) som ikke klarer å tørke seg selv, står oppreist for det er lettere for voksen å tørke da.

Skrevet
Kvinner kan jo bli våte i trusa av utflod. Mens menn ofte er våte av tiss, siden de ikke tørker seg etter tissing (har jeg inntrykk av???)

Min sambis tørker både seg selv og doringen etter et dobesøk, men likevel får han en dråpe eller to på bokseren, så det kommer nok ikke kun av at enkelte ikke tørker seg.

Skrevet

Og bremsespor er vel opprinnelig ikke pga at man ikke tørker seg godt nok, men at man slipper noen skikkelige brakere - ergo så har det vært vanlig at det er akseptabelt for menn å ha bremsespor, men ikke for kvinner (for de skal jo tydeligvis ikke fise).

Skrevet
Min sambis tørker både seg selv og doringen etter et dobesøk, men likevel får han en dråpe eller to på bokseren, så det kommer nok ikke kun av at enkelte ikke tørker seg.

På samme måte som vi har kortere urinrør som fører lettere til infeksjoner, så har menn lengere urinrør som gjør at det lettere er tiss inn i røret. Så selv om de tørker seg så vil det kunne være en dråpe der inne.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Mannen min har alltid bremsespor i boxeren sin, og jeg blir gal av det! Ikke så lett å ta opp dette med ham heller, er jo ikke noe trivelig tema. Skal sies at det kun er jeg som vasker klær i huset her, så jeg legger godt merke til det, ja. Han har god hygiene, dusjer ofte, men han har mye hår i rumpa, så jeg går ut fra at det er det som er årsaken. Men arti er det ikke.

Er det egentlig så umulig å få baken ren, selv om det er hår der?

Jeg har _aldri_ hatt bremsespor i verken string eller truse, (barberer bort småhår i rumpa), men jeg bruker truseinnlegg nesten hver dag pga mye utflod.

Skrevet
Har sett både bremsespor og andre spor i trusa til dama jeg da...men ingen spor av noe i boxern min..!

Det er fordi kvinner er jo helt åpen nede. Der renner det mye ut som vi ikke kan stoppe. Om en har mensen, utflod eller blir kåt. Det beste en kan gjøre er truseinnlegg, bind eller tampong.

Menns bremsespor er jo resultat at de ikke er flinke nok til å tørke seg :snurt:

Skrevet

Bremsespor har jeg ikke.

Derimot har jeg spiral, som gjør at jeg innimellom "spotter" - dvs at jeg lekker et par dråper med blod - noen ganger ferskt blod, noen ganger "gammelt", brunt blod. Så om jeg har vært så uheldig å ha hvitt/lyst undertøy den dagen så kan det nok ved et veldig overfladisk blikk (og hvem vil studere det grundig!?!) se ut som om jeg har bremsespor, mens det egentlig er en liten blødning (ser man grundig etter ser man jo at både fargen og plasseringen er ganske feil ift. ekte bremsespor).

Sørger for at kjæresten min kun bruker mørke boksere ("glemmer" å vaske de 2-3 hvite han har) så ser aldri noen bremsespor der heller, uansett om han har eller ikke ;)

Skrevet
Siden vi er på dette dritt-temaet: Alle sitter når de tørker seg i rumpa...? Mannen påstår nemlig at noen reiser seg opp og står! Også ett manne-fenomen?

For min del så kjenner jeg bare til at barn (under fire år ca.) som ikke klarer å tørke seg selv, står oppreist for det er lettere for voksen å tørke da.

Hahaha! Syns jeg ser for meg noen stå og tørke seg i rumpa!

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet
Hahaha! Syns jeg ser for meg noen stå og tørke seg i rumpa!

Jeg står. Både når jeg tørker meg foran og bak. Har alltid gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...