Gå til innhold

Hjelp til å finne denne lampen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har funnet en lampe jeg liker, men finner desverre ikke ut noe om den så jeg kan få lett etter den i en butikk som faktisk selger den.

Orange pendel

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo en butikk i Trondheim, eller du ka nfå kjøpt den på nett.

Skrevet

Jeg har sendt mail til dem og de svarer bare at den "vil på grunn av stor pågang ikke bli tilgjengelig før på nyåret".

Jeg vil derfor gjerne finne et annet sted jeg kan få kjøpt den. Jeg skal nemlig ha lys i stua til jul, så en butikk som ikke vil selge den før på nyåret (og heller ikke oppgi verken informasjon eller pris før den tid) er rimelig uaktuell.

Gjest advarer
Skrevet
Jeg har sendt mail til dem og de svarer bare at den "vil på grunn av stor pågang ikke bli tilgjengelig før på nyåret".

Jeg vil derfor gjerne finne et annet sted jeg kan få kjøpt den. Jeg skal nemlig ha lys i stua til jul, så en butikk som ikke vil selge den før på nyåret (og heller ikke oppgi verken informasjon eller pris før den tid) er rimelig uaktuell.

Heisann

MÅ IKKE handle der.....makan til dårlig service!! VI fikk også tilsendt feil lampe....noe de nektet på. bare rot!!

Skrevet

Jeg har funnet lampen i en annen nettbutikk og bestilte den der. Tok litt tid å finne den siden alt jeg hadde å søke etter var en orange pendellampe, men tolmodigheten fikk sin belønning :)

Skrevet
Jeg har funnet lampen i en annen nettbutikk og bestilte den der. Tok litt tid å finne den siden alt jeg hadde å søke etter var en orange pendellampe, men tolmodigheten fikk sin belønning :)

Ble nysgjerrig, hva måtte du betale for den?

Skrevet

Kommer vel på ca 500 kr etter at jeg har betalt mva og fortollingsgebyr til norske tollmyndigheter. Kan aldri tenke meg at den norske nettbutikken kunne ha konkurrert med det uansett, så for meg var det i grunnen bare flaks at de har dårlig kundebehandling der :O)

Gjest Lille-pus
Skrevet
Kommer vel på ca 500 kr etter at jeg har betalt mva og fortollingsgebyr til norske tollmyndigheter. Kan aldri tenke meg at den norske nettbutikken kunne ha konkurrert med det uansett, så for meg var det i grunnen bare flaks at de har dårlig kundebehandling der :O)

Dette var en anonym forsamlig kommentarer.

Sist jeg handlet med butikken i Tronheim opplevde jeg ingen problemer. De har alltid vært både hyggelige, serviceinnstilte og kommet med gode råd.

Nåja :)

Det jeg egentlig undrer meg litt over er at nevnte lampe (som forøvrig var en ganske så spennende lampe) skal ha en utsalgspris på ca. 240 - 250 NOK et eller annet sted i verden.

Kunne vi vennligst få en link til det stedet du fant den TS ?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...