Gjest Gjest_jente_* Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Har blitt enig med typen at jeg skal prøve å dominere han i senga, og vil gjerne ha tips fra andre som gjør det samme Vil helst ha tips for mildere dominanse, tung s&m og sånt driver vi ikke med. Det jeg har sett for meg er kanskje: -Gjør det klart at ting skjer på mine premisser -Han skal kle seg naken og gjøre seg deilig for meg først. -Han må spørre om å få sprute og får ikke lov før jeg blir "fornøyd". Andre tips fra noen som driver med det samme?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Først og fremst: den å spørre om å få sprute hadde jeg droppet. Hm, sett deg oppå han i senga: kyss han, bit han i øreflippen, stryk så vidt borti skrittet hans. Så kler du av han litt etter litt, mens du fortsetter å kysse han på de delene som kommer frem Og resten kommer vel av seg selv
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Først og fremst: den å spørre om å få sprute hadde jeg droppet. Hm, sett deg oppå han i senga: kyss han, bit han i øreflippen, stryk så vidt borti skrittet hans. Så kler du av han litt etter litt, mens du fortsetter å kysse han på de delene som kommer frem Og resten kommer vel av seg selv Da står i hvert fall min som et spett Etter en slik intro... Det skal være sikkert.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Har blitt enig med typen at jeg skal prøve å dominere han i senga, og vil gjerne ha tips fra andre som gjør det samme Vil helst ha tips for mildere dominanse, tung s&m og sånt driver vi ikke med. Det jeg har sett for meg er kanskje: -Gjør det klart at ting skjer på mine premisser -Han skal kle seg naken og gjøre seg deilig for meg først. -Han må spørre om å få sprute og får ikke lov før jeg blir "fornøyd". Andre tips fra noen som driver med det samme? På med strap-on
Gjest gjest31 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg likte den med at du bestemmer når han kan sprute. Ta også med at du bestemmer hvor han skal sprute også..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå