Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Jeg har tidligere hatt to navlepiercinger - den første var skjev, så jeg tok den ut. Den andre var skjev, og begynte i tillegg å gro ut. Da fikk jeg vite at grunnen til at den grodde ut, trolig var arrvevet fra første gang jeg satte piercingen. Men nå har jeg jo lyst på en ny, men den må jo da settes innenfor arrvevet.... Aner ikke hvor dypt det blir, men er det noen her som vet om det blir gjort? Eller opererer piercingartister med visse grenser for hvor langt de vil gå inn, eventuelt må jeg ha spesielle smykker? ...er gjerne et dumt spørsmål, men om noen har svar mottar jeg dem med takk!
LadyStarlight Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg tror man fremdeles kan pierce på nytt, men pga arrvevet vil de sette den dypere (den vil jo gro litt utover etterhvert også så den finner "plassen" sin). Det kan iallefall være lurt å bruke en stang i titan hvis du skal ta en på nytt, istedenfor ring
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Takk for svar! Da er det håp
Gjest Troyamin-utlogget Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg kan ikke helt fatte at du enda vil ha en piercing i navlen din når kroppen din tydelig sier fra at den ikke tolerer fremmedlegeme der! Hvis du er så uheldig å sette piercingen for dypt, så kan du jo skade nervene i huden.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Hmm, nei, hver sin lyst, ikke sant?
Gjest Troyamin-utlogget Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Hmm, nei, hver sin lyst, ikke sant? Jeg er ikke imot piercinger, jeg har opptil flere selv. Men hvis kroppen frastøter seg slike fremmedlegemer, så er det en grunn til det. Og jeg VET hvor vondt det er med nervetråder som ikke vokser sammen igjen...
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Hei igjen Har hatt flere piercinger jeg også, på flere steder, er bare den i navelen som har vært problematisk fordi jeg har gått til to stykker som ikke var så flinke, for å si det sånn. Har lyst til å gi det en siste sjanse, var derfor jeg lurte på om dette var mulig, eller om det er noe seriøse piercingartister holder seg unna. Du trenger ikke svare på dette, troyamin, men hva er det som skjer med nervetrådene? Eller, altså, kan de kuttes over om man setter smykket dypt og derfor ikke gro sammen igjen? *blir jo litt bekymra* Hadde faktisk aldri hørt om det i forbindelse med piercingsmykker før.....
Eplefe Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Christiane på pinpoint piercing i Oslo kunne sikkert skalpellert den.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Christiane på pinpoint piercing i Oslo kunne sikkert skalpellert den. Ja, jeg har hørt at hun skal være veldig flink, og jeg prøvde å komme i kontakt med studioet flere ganger da jeg bodde der nede, men fikk aldri noe svar
Eplefe Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Studioet er alltid stengt en dag i uken. Du kan sende henne en mail, de svarer hun ganske kjapt på. Aldri opplevd å ikke få svar eller god service fra Christiane.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå