Gå til innhold

Musikk


shoeless

Anbefalte innlegg

Hva slags musikk hører dere på for tiden?

Kjøper dere album eller laster dere ned fra nettet?

Selv må jeg innrømme at jeg laster ned en god del musikk.. For å få en liten bit av det store mangfoldet. Jeg kjøper albumet hvis jeg finner noe jeg liker skikkelig godt.. Akkurat nå hører jeg på The Calling og Reamonn.

Sistnevnte en tysk gruppe jeg oppdaget på nettet, og som jeg nok aldri hadde fått hørt om på radio1 eller andre hitstasjoner, men som er veldig bra! Håper på svar fra natteranglere! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adina Madeleine

Ok, siden du spør slik og jeg akkurat sitter å laster ned, skal jeg gi deg en liste over hva jeg har hørt på det siste halve døgnet:

U2, INXS/Hutchence, Black Rebel Motorcycles, Stone Roses, Sinatra, Nina Simone, The Verve, Simple Minds, Limahl/Kajagoogoo, Garbage, All Saints, Andreas Johnson, Edith Piaf, Anastacia, Smashing Pumpkins, Oasis m/Vedder, Wayne Gorbea (salsa), RW, Pearl Jam/Vedder, B-tribe, Angie Stone, Lauryn Hill, Lisa Stansfield, James Brown, Village People (ikke le!), D'Angelo, Cole Porter, Brand New Heavies, Aretha Franklin, Sammy Davis Jr. , Billy Idol, Nine Inch Nails, Led Zeppelin, The Doors, endel klassisk...

Husker ikke flere....

Ja, jeg har en ekstremt bred musikksmak og brenner like mye for alle... :hjerter:

En nattlig hilsen fra

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fliring her :blunke:

I krig, kjærlighet og musikk er det meste tilatt! Også Village People.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster ned masse fra nettet.

Jeg har ingen favorittgrupper, så da er det veldig greit å kunne laste ned de par sangene jeg liker veldig godt.

Har blitt skuffet så mange ganger når jeg kjøper hele album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...