Skylines Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 I dag våknet jeg med en klump under venstre øye. Huden rundt begge øynene mine er ganske sår og rød for tiden (gjelder strengt tatt hele kroppen). Selve klumpen er ikke vond, men huden over er sår og svir. Den er ikke sånn kjempestor, men du kan lett se den. Perfect timing for julebordet på lørdag.. Noen som har erfart lignende? OM den ikke går bort i løpet av en uke, stikker jeg til legen, men greit å høre litt her først:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå