breece Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 Hallo dere Lurte på om noen her har prøvd denne natursirup/sitronsaft kuren. Skal visst rense kroppen for all slags giftstoffer...? Tenkte jeg skulle prøve den, men siden den varer i over 10 dager, er det jo kjekt å vite om den er noe tess! Kanskje noen av dere har prøvd den, eller kjenner noen andre som har?
Veronal Skrevet 24. august 2003 #2 Skrevet 24. august 2003 Svar fra en skeptiker: Vitenskapelige studier av fastekurer har vist at faste ikke øker utskillelsen av f.eks. tungmetaller (det må vel komme under det du kaller "giftstoffer").
Gjest Starya Skrevet 24. august 2003 #3 Skrevet 24. august 2003 Denne har vært omtalt her tidligere, du finner om den her og her.
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #4 Skrevet 24. august 2003 takker for svar!! Er skeptiker selv. Skal lese de andre trådene og se hva som står der :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå