Gjest XXena Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg sluttet hos fastlegen min fordi jeg ikke følte hun forstod meg i fjor. Jeg går til behandling hos både fysioterapeut og psykolog, og har derfor ikke sett behovet for å skaffe en ny. Nå har det seg imidlertid sånn at jeg ønsker å begynne på antidepressiva, men lurer på hvor jeg kan henvende meg for å få det? Det lokale legesenteret tar visstnok bare hastesaker. Må jeg dra på legevakta da, eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå