Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!

Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem Pulekongen er vil jeg ikke si bort. Men Puledronninga har vi nå fått se i fri dressur på Natta Norge. Thomas Seltzer, hvorfor gjorde du dette mot meg?

Jeje. Var bare å se på Natta Norge i kveld også. Der var det er selvoppnevnt pulekong Aune Sand den aller første og eneste. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Silfen skrev:

Øh, slitsomme gay dudes? Ikke noe pulero der heller.

Hallo, gay dudes - kan det bli roligere enn det? For oss? Fullstendig pulero? :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, trodde de fleste bare var glade for å slippe det pulemaset, jeg :vetikke:  Det er kanskje ikke alle som er like pulelei som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Det ble ikke noe tur ut, det ble en gigagulp, fult skift på oss begge og dusj og hårvask på meg :sprettoy: 

nå er det mat, serie og strikking, håper jeg på mens hun minste sover. Det har foreløpig ikke vært mye utesoving på henne, jeg tør ikke, jeg mister kontrollen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pusilus skrev:

Det ble ikke noe tur ut, det ble en gigagulp, fult skift på oss begge og dusj og hårvask på meg :sprettoy: 

nå er det mat, serie og strikking, håper jeg på mens hun minste sover. Det har foreløpig ikke vært mye utesoving på henne, jeg tør ikke, jeg mister kontrollen da. 

Noe sier meg at du har postet på feil sted. :fnise: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fresi skrev:

Noe sier meg at du har postet på feil sted. :fnise: 

Vel, det har vel vært en slags pul hos dem på ett eller annet tidspunkt, ser det ut til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Et øyeblikk siden, Bodillen skrev:

Vel, det har vel vært en slags pul hos dem på ett eller annet tidspunkt, ser det ut til

Sant nok. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bodillen skrev:

:hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bodillen skrev:

I guess so :sprettoy: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...