Gjest pastamedbrunsaus Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jadda, eg begynte på pillene for over 1 mnd siden. Valgte utsette mens allerede på første brettet, men fikk likevel ein småblødning. Med småblødning meiner eg litt brunlig utflod lignende gørr som kom innimellom (altså, koagulert blod da), merka det mest når eg tørka meg etter å ha tisset. Etter litt over 1 uke med det hadde eg sex med samboeren min, og etter det har det vært nett som skikkelig mensen. Rødt blod i like store mengder som vanlig menstruasjon. Så kjekt. Nå er blodet brunt på bindet, men rødt og friskt når eg tørker meg etter å ha tisset. Hater dette. Ei uke med småblødning, og nå 1 dag fra å ha hatt skikkelig blødning i 1 uke. Har i tillegg hatt det festlig med ømme bryster i litt over 2 uker nå. When will it end?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Samme som skjedde med meg. Hadde blødning i 2 uker... pleier vanligvis ha mensen i 6 dager.
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde og masse blødninger med Loette, og ingen kontroll. Så etter mye om og men, byttet jeg merke.
Gjest Oz Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde også mye problemer med blødninger da jeg brukte Loette 28, det holdt på i flere måneder. Vet at mange andre også har slitt med det samme! Gikk byttet til Microgynom, og har nå brukt det i flere år uten problemer
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Jeg vet ikke om det gjelder loette, men jeg har lest at problemene med blødningsforstyrrelser på nye piller ofte blir verre om man prøver å hoppe over mensen de tre første månedene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå