Gjest Gjest<lasse> Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Fant en eldre tråd her som omhandler mødre. Skikkelig overrasket over det jeg leste her..: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=438292 Trodde faktisk ingen i hele verden kunne ha ei så elendig mor som meg,men ser jo at det faktisk er noen som har hatt ei enda verre mor enn meg. Vet jo også at mange har hatt ei flott mor..men synes det var veeeldig mange som hadde ei elendig mor også. Er mødre idag like ille..?? Håper ikke det...hadde vært tragisk egentlig med tanke på at det er mødre som blir antatt å være den beste omsorgsforelderen i eks.barnefordelingssaker..! Noen som har noen fornuftige synspunkter på dette.???
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Enkelte bør rett og slett ikke bli mødre. Skulle vært en IQ test og eksamen og KURS før man fikk bli gravid. Har du sett hvordan mennesker siles ut før adoposjon blir innvilget? En feil plett i livet ditt, huet ditt eller noe unormalt så er du strøket av lista med en gang. Men psykoen på hjørnet kan bare gå i gang med å produsere masse unger å ødelegge livet for. Faens piss. Hilsen ei som også hadde en voldelig og syk mor.
Gjest strykebrett Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Mange i den tråden der beskriver jo mødre med psykiske lidelser. Selv om noen tror det så går ikke psykisk sykdom vekk av seg selv når en blir forelder. En dårlig person blir ikke automatisk snill av å få barn, så noen dårlige mødre og fedre må det nødvendigvis bli. De er som er lite ansvarlige har jo kanskje lettere for å få uplanlagte barn også (tviler på at så mange narkomane mødre hadde planlagt det for eksempel). Jeg har selv hatt en kjempefin mor, men jeg er klar over at ikke alle er like heldige. Det eneste vi egentlig kan gjøre er å prøve å bry oss om mennesker rundt oss, og å tørre å blande oss inn når vi mistenker at noe er galt. Jeg tenker spesielt i jula på de barna som lider under foreldres rusmisbruk. Det må være helt forferdelig. Jeg håper naboer, venner og skole rundt om kring blander seg inn og varsler når de ser sånnt.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Heldigvis er ikke denne type mødre i flertall. Men det finnes jo også slike fedre. Selv har jeg takk og lov hatt en fin barndom med en god og kjærlig mor som tok på seg rollen som både mor og far siden min far fikk ny familie og forsvant ut av livet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Fant en eldre tråd her som omhandler mødre. Skikkelig overrasket over det jeg leste her..: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=438292 Trodde faktisk ingen i hele verden kunne ha ei så elendig mor som meg,men ser jo at det faktisk er noen som har hatt ei enda verre mor enn meg. Vet jo også at mange har hatt ei flott mor..men synes det var veeeldig mange som hadde ei elendig mor også. Er mødre idag like ille..?? Håper ikke det...hadde vært tragisk egentlig med tanke på at det er mødre som blir antatt å være den beste omsorgsforelderen i eks.barnefordelingssaker..! Noen som har noen fornuftige synspunkter på dette.??? Tror dessverre ikke mødre i dag er noe bedre. Har sett mange skrekkeksempler på mødre...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå