Gå til innhold

Mamma har fått brystkreft

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vet at dette ikke er en lege side, men føler at jeg har mast så masse på mamma i det siste med 1000 spørsmål om kreft, cellegift, strålebehandling etc, så tenkte jeg bare skulle høre hva dere synes...

Mamma har fått kreft, skal på cellegift og strålebehandling. Hun har tatt influensavaksinen, og er jeg nå i en risikogruppe? Ikke at jeg blir syk, men jeg kan smitte ho, men nå har ho jo tatt vaksinen...

Jeg var egentlig imot og ta vaksinen for jeg er ALDRI syk (bank i bordet), men så tenker jeg at HVIS jeg blir syk, kan jeg ikke treffe mamma mens ho kanskje trenger meg som mest i eventuelle behandlinger..

Hva synser DERE om saken?

1000 takk for hjelp og synspunkter!

- Datter

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke spurt om dette på forumet. Hva vi synser er jo ikke fakta, og siden det er et heller seriøst tema, så hadde jeg ringt legen.

Endret av Mir
Skrevet

För att minska smittspridningen och risken att smitta andra bör du ta vaccinet - så har jag förstått informationen.

Gjest Gjest - mie
Skrevet

Du sier det jo selv, kjære deg: Hvis du dropper vaksinen og blir syk, kan du risikere å ikke kunne være der for moren din når du kanskje selv ønsker det og moren din inderlig trenger det ..

Hva lurer du på?

Hadde defininivt tatt den hvis jeg var i ditt sted.

Krysser fingrene for moren din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...