Alsana Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Hei! Vi står midt oppe i prosessen med å velje gifteringar, og er litt usikre på kva vi skal velje. Det vi ikkje vil ha er kvitt eller gult gull, synest det er litt dumt at ein må levere dei inn til rodinering så ofte. Altså har vi kome fram til titan, platina eller palladium. Min kjære har ganske sensitiv hud, og eg har lese at i alle fall titan skal vere allergivennleg. Fann ein link her inne til The Beautiful Company og har kikka ein del der inne. Men kva som vil vere best av dei tre materiala for oss er eg framleis litt usikker på. Kva vil vere best med tanke på allergi? Og korleis er det med vedlikehald av slike ringar? (Som de skjønar, så vil vi gjere minst mogleg ...) Har også vore inne på Titanringar.com, der er det veldig mykje fint! Men får litt hetta når eg les om kor hardt titan er. Det står at titanet dei brukar er reint titan og skal vere mogleg å sage av fingeren viss det skulle vere naudsynt, i motsetnad til andre titanlegeringar. Skal ikkje ha nokon brei ring heller, maks 4 mm. Men er dette noko eg treng å bekymre meg for? Det stod også at ein kan få kjøpt spesielle sager i gullsmedforretningar, det blir jo litt mykje styr om ein havnar på legevakta og må få han av fort. Palladium og platina er kanskje litt lettare å jobbe med sånn sett? Også med tanke på evt utvidingar eller innstrammingar seinare vil det kanskje vere ein fordel å ha ringar som tillét dette? Palladiumringar må vi vel bestille på nettet. Men går det an å finne ringar av titan og platina i dei vanlege butikkane i ein middels stor by, trur de? Hadde vore greitt å sjå for seg sjølv korleis det ser ut. Er det nokon som har nokre tips å kome med til ein litt informasjonsovervelda ringkjøpar? Det verkar som dei fleste har gullringar, og det har vi på ein måte avskrive.
Coriander Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Vi har palladiumringer, fordi de var billigere enn titan, er allergivennlige og slitesterke, Et annet pluss var at palladium ikke blir misfarget. Har hatt ringen en stund nå (brukte den som forlovelsesring) og selv om den er litt ripete, er den like blank og fin Tror titan kan mørkne litt med tid. Palladium er også veldig lett matriale, så god å ha på! Tanken om at ringen kanskje må sages av (med fingeren) i et nødstilfelle har aldri streifet meg...
bipbopalula Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Hvor kjøper dere palladiumringer? Vi har tenkt å kjøpe på titanringar.com, men nå ble jeg litt nysgjerrig. De sender ikke til Norge, men har tenkt å få de sendt via en venn i Sverige.
Nigo-san Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 (endret) Ikke for å være kjip, men hvorfor er det så utrolig viktig å havis ringer som antageligvis varer lenger enn ekteskapet? Er det snakk om allergi? Endret 30. november 2009 av Nigo-san
Gjest Kim Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 (endret) Altså hvis det er slik at du går rundt å uroer deg over hva som skjer ved en eventuell ulykke og hvilket metall som er lettest å skjære over, så har du nok for mye tid... Titanium er meget hardt. Det er derfor det brukes i fly, våpendeler og verktøy som f.eks borr. Hvitt gull er gull som er tilsatt palladium og blir rohidert ( dekket med rhodium) Store gullsmedbutikker har sikkert ringer av platina. Når det gjelder titanium så er det sjelden du finner det i helt ren form, som oftest er det legert med vanadium. Den vanligste legeringen er 6al/4v. Mitt råd er følgende: kjøp en ring du synes er pen og er innenfor budsjett. Endret 1. desember 2009 av Kim
Alsana Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Vi har palladiumringer, fordi de var billigere enn titan, er allergivennlige og slitesterke, Et annet pluss var at palladium ikke blir misfarget. Har hatt ringen en stund nå (brukte den som forlovelsesring) og selv om den er litt ripete, er den like blank og fin Tror titan kan mørkne litt med tid. Palladium er også veldig lett matriale, så god å ha på! Tanken om at ringen kanskje må sages av (med fingeren) i et nødstilfelle har aldri streifet meg... Så flott! Det høyrest veldig bra ut. Vi er ikkje ringvande, så det er fint at dei er gode å bruke. Litt riper reknar vi med. Fekk du tak i ringane her i Noreg, eller måtte du på nettet? Hvor kjøper dere palladiumringer? Vi har tenkt å kjøpe på titanringar.com, men nå ble jeg litt nysgjerrig. De sender ikke til Norge, men har tenkt å få de sendt via en venn i Sverige. Eg har sett palladiumringar på The Beautiful Company og på E-weddingbands.com. Det finst sikkert mange andre plassar også. Litt dumt at titanringar.com ikkje sender til Noreg ja, det hadde gjort det så mykje enklare! Ikke for å være kjip, men hvorfor er det så utrolig viktig å havis ringer som antageligvis varer lenger enn ekteskapet? Er det snakk om allergi? Det er ikkje viktig for oss at ringane vil vare lenger enn oss, men det er viktig at det er eit minimum av vedlikehald som må gjerast. Gult gull kler eg rett og slett ikkje, har altfor ljose og kalde fargar til å gå med gull. Kvitt gull inneheld ofte nikkel, noko som ikkje er så gunstig for han som har sensitiv hud og ofte store eksem på hendene. Vi tek ikkje sjansen på å gjere det verre, så enkelt er det. Altså hvis det er slik at du går rundt å uroer deg over hva som skjer ved en eventuell ulykke og hvilket metall som er lettest å skjære over, så har du nok for mye tid... Titanium er meget hardt. Det er derfor det brukes i fly, våpendeler og verktøy som f.eks borr. Hvitt gull er gull som er tilsatt palladium og blir rohidert ( dekket med rhodium) Store gullsmedbutikker har sikkert ringer av platina. Når det gjelder titanium så er det sjelden du finner det i helt ren form, som oftest er det legert med vanadium. Den vanligste legeringen er 6al/4v. Mitt råd er følgende: kjøp en ring du synes er pen og er innenfor budsjett. Hadde aldri tenkt på det der med avskjæring om ikkje eg hadde kome over den infoen på titanringar.com. Men ser at det kan verke litt morbid å bry seg om. Kvitt gull kan vere ei legering av gull og palladium, ja - eller gull og nikkel. Noko vi ikkje er så lystne på å ha inntil huda resten av livet. Her er det som står om titanet i dei svenske titanringane: Vi använder oss enbart av rent titan vilket håller en renhet på 99,8 % titan. Resten 0,2 % är bl.a. syre, kväve, mm. som är bundet till titanet. les mer her Så langt heller eg litt mot platina - denne til dømes er jo enkel og fin, og koster ikkje skjorta heller. Men det blir nok nokre runder til gullsmedane for å kikke litt meir først! Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 2. desember 2009 av Bond
Concertina Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Vi har palladiumringer fra The Beautiful Company, veldig fornøyd, den er veldig fin, litt ripete (som absolutt alt blir), men blank og fin. Vi vurderte platina, men prisen avgjorde, i tillegg så er palladium lettere (omtrent som gull).
Alsana Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Så bra at de er nøgde med palladiumringar! Kjøpte de heilt like ringar eller har de forskjellige? Eg spør berre fordi eg har litt lyst på ein med diamant i, men min kjære vil ha ein vanleg ring utan noko ekstra. Sjølve metallet og utsjånaden (bortsett frå diamanten) må då vere like, eller? Det ser jo i alle fall veldig greitt ut å bestille frå den sida, med gratis ringmål og frakt.
Concertina Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Så bra at de er nøgde med palladiumringar! Kjøpte de heilt like ringar eller har de forskjellige? Eg spør berre fordi eg har litt lyst på ein med diamant i, men min kjære vil ha ein vanleg ring utan noko ekstra. Sjølve metallet og utsjånaden (bortsett frå diamanten) må då vere like, eller? Det ser jo i alle fall veldig greitt ut å bestille frå den sida, med gratis ringmål og frakt. Vi har helt like, men det er jo fullt mulig å ha en liten diamant i din om du vil Var veldig fornøyd med servicen, de sender en ringmåler slik at du må kontrollmåle slik at de er sikker på at de sender rett størrelse. Tok ikke veldig lang tid, husker ikke helt, men 12-13 dager tror jeg, og da fikk vi ringmåleren etter 3 dager. @@@@
Alsana Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2009 Det er jo ikkje så lenge å vente! Var det med gravering også, eller? Veldig flott å høyre at andre er nøgde med butikken og servicen, har aldri handla så verdifulle ting på nettet før. Fullt mogleg med ein liten diamant, ja! Skal tenkje litt meir på det og prøve litt i butikkane først - må sjå korleis det ser ut på fingeren, ikkje berre på bilete.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Det er ikkje viktig for oss at ringane vil vare lenger enn oss, men det er viktig at det er eit minimum av vedlikehald som må gjerast. Gult gull kler eg rett og slett ikkje, har altfor ljose og kalde fargar til å gå med gull. Kvitt gull inneheld ofte nikkel, noko som ikkje er så gunstig for han som har sensitiv hud og ofte store eksem på hendene. Vi tek ikkje sjansen på å gjere det verre, så enkelt er det. Samme her. Derfor valgte vi platina. Det er vi godt fornøyd med (nå 5 år senere)
Concertina Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Det er jo ikkje så lenge å vente! Var det med gravering også, eller? Veldig flott å høyre at andre er nøgde med butikken og servicen, har aldri handla så verdifulle ting på nettet før. Fullt mogleg med ein liten diamant, ja! Skal tenkje litt meir på det og prøve litt i butikkane først - må sjå korleis det ser ut på fingeren, ikkje berre på bilete. Vi tok ikke gravering, hadde ikke funnet ut hva ville gravere (og har det enda ikke... jaja... ) Vi har helt enkle 5mm ringer som er litt firkanta i formen, vi prøvde noe liknende i butikken her hjemme (da i hvitt gull), de aller fleste fasongene og tykkelsene finner du jo i butikken
Alsana Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2009 Det kjem nok! Alt til sin tid. Med gravering blir det kanskje litt lenger tid, då. Men det spelar for så vidt inga rolle, vi har jo god tid. Men utolmodig kan ein vel likevel vere! Skal definitivt prøve oss litt fram ja, ser fram til det. Reknar med butikken har det mest vanlege. Det kan jo sjølvsagt hende vi finn noko vi vil ha der også, men det er greitt å ha fleire moglegheiter. Tusen takk for hjelpa, det er så fint å få stadfesta at folk er nøgde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå