Gå til innhold

Martine Aurdal er gravid i avisa!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, ja, den var fæl! :ler: Forfeerdelig dårlig formulert, jeg skjønte faktisk ikke hva de mente da jeg først så det.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet har seriøst etterhvert en god del feil og dumme formuleringer på kappen.. Skulle tro at ingen sjekket nettavisen før den gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Feil formuleringer finner man mange steder. I dagens lokalavis (SA)leser jeg følgende: I dette huset på Øvre Lande mener politiet at det ble dyrket cannabis i stor stil.

Politiet sitter sikkert ikke i dette huset og mener noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja, den var fæl! :ler: Forfeerdelig dårlig formulert, jeg skjønte faktisk ikke hva de mente da jeg først så det.

Det sier faktisk mer om deg enn om Dagbladet i dette tilfellet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På dagens forside av Dagbladet (på nett) kan man lese at Martine Aurdal "Fortalte leserne at hun var gravid i avisa".

Kult! Hvordan blir man gravid i avisa egentlig? Tidligere har jeg bare hørt om at man kan være gravid i magen...

http://www.kjendis.no/2009/11/30/kjendis/m...paperm/9260925/

Takk!

Det var veldig nyttig å få vite at den gamle mannen (46) har dyttet snabelen sin inni musa til den relativt unge kvinnen (31).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest mamamama

Morderne og feministiske Martine fortalte oss alle sammen den gledelige nyheten, over en side i Dagbladet i dag. Den politisk korrekte eliten i samfunnet vårt byr nemlig på seg selv. De kongelige og kjendisene lever jo sitt liv i offentligheten, og mater folket med skjellsettende begivenheter fra sine opphøyde liv.

Men alt er ikke bare velstand i verdens beste land. Moderne Martine er imidlertid gravid og engstelig. Dog ikke av samme grunner som gravide kvinner flest. Moderne Martine engster seg ikke for om barnet skal bli født friskt og velskapt, og for hvordan alt dette nå skal gå i hop….

Altså - for hvordan en familie som er avhengig av to inntekter, for at det akkurat skal gå rundt, skal klare å forsvare huslånet og billånet når den ene er ute i permisjon. Og for hvordan familien skal klare å betale for barnehagen, som familien er nødt til å bruke, hvis familien skal klare å opprettholde de to inntektene familien er avhengig av.

Nei da… Moderne Martine engster seg for hvordan det skal gå med feminismen, når hun får et barn å drasse på. Tenk på alt som kan gå galt…! Det hersens barnet kan jo forårsake at det blir mindre likestilling i privatlivet til Martine. Og hvis det skulle skje… så får feministtiske Martine mindre tid og energi til å bruke på arbeid utenfor hjemmet. Og da – da kan MØNSTERET MANIFESTERE seg!

Heldigvis trenger det ikke å være slik, for Moderne Martine vil ikke gjøre det slik. Moderne Martine jobber nemlig med kvinnelige ledere som kombinerer barn og karriere på forbilledlig vis. Som dem, har hun en moderne mann, og nå er det opp til henne å vise at hun også kan være en slik forbilledlig kvinne, med et forbilledlig barn, fra et forbilledlig svangerskap.

Les, og lær av Moderne Martine, damer! Hun har ordnet seg med en jobb der hun kan unnværes …! (Rekk opp hånden alle damer som har en jobb der de kan unnværes, uten at det inkluderer at dere samtidig blir omstrukturert og nedbemannet ut av den jobben?)

Da mangler dere bare fulle sosiale rettigheter, å være lykkelig gift og eie et halvt hus med ett ekstra soverom.

Uansett, må det være litt spennende for dere damer som jobber i pleie og omsorg, og i kassa på Rimi, å lese om det glamorøse livet til redaktørsjiktet i Dagbladet. Nå skjønner dere vel hvorfor de trenger pressestøtte…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...