trulta_ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 7. mars 2010 og vips så er den over... Skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. mars 2010 #1822 Del Skrevet 7. mars 2010 japp... vips.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1823 Del Skrevet 7. mars 2010 Japp hadde vært godt nå ;sjokolade; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. mars 2010 #1824 Del Skrevet 8. mars 2010 6 dager igjen Ha en fin dag Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1825 Del Skrevet 8. mars 2010 Takk, Ulva! Håper du får en nydelig dag også. Sesong 4 av ghost whisperer er sendt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. mars 2010 #1826 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg har fri torsdag og fredag! Alle uker burde bare ha 3 dager!Edit. arb. dager. Endret 8. mars 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. mars 2010 #1828 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, tredagers arbeidsuker hadde vært fint!!! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. mars 2010 #1829 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror vi skal konkludere med at det er bra jeg ikke har hovedansvaret for klesvaksen her i huset. Jeg glemte nesten å ha i vaskepulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1830 Del Skrevet 9. mars 2010 Bare 5 dager igjen til seriestart. Jeg har lyst på dette pleddet mykt og godt teppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. mars 2010 #1831 Del Skrevet 9. mars 2010 Å ja, det så deilig ut. Jeg har nesten litt lyst å tro at jeg og deg har ganske så lik smak på interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1832 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Det er meget mulig, var litt dyrt teppet, men det var så mykt. Tenkt å tulle seg rundt i det. Mmmm det hadde vært noe *drømme* Tror jeg skal på Skeidar etter jobb jeg. Noen som vet hvor jeg kan finne småe esker ca 30*30 til å ha sminke og truser oppi på badet? Endret 9. mars 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #1833 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hvordan går det med deg, Trulta? Fant du esker? Kanskje de har på IKEA. Jeg innbiller meg at de har alt mulig på IKEA, t.o.m små esker. Ps. Jeg slet veldig med å skrive "små esker og ikke små ekser." Endret 9. mars 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1834 Del Skrevet 9. mars 2010 Men det er ikke IKEA her. Tror du Bohus kan ha noe sånt? Jeg kjøpte meg pledd, verdens beste pledd *nyte* *strix* Jeg kommer meg ikke inn i min nye nettbank, mangler java. Og jeg har nå lastet ned to versjoner av java, så da bør jeg ha det. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #1835 Del Skrevet 9. mars 2010 Men det er ikke IKEA her. Tror du Bohus kan ha noe sånt? Jeg kjøpte meg pledd, verdens beste pledd *nyte* *strix* Jeg kommer meg ikke inn i min nye nettbank, mangler java. Og jeg har nå lastet ned to versjoner av java, så da bør jeg ha det. Hmm.. Bohus har kanskje sånt ja. Nå har jeg nettopp sett Paradise Hotel. Fy faen for en gjeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1836 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg såg frustrerte fruer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. mars 2010 #1837 Del Skrevet 9. mars 2010 Var det gøy? Jeg prøvde å få opp bilde av teppet du har kjøpt, men siden var nede til vedlikehold. Neste gang jeg har en dårlig dag utsendemessig skal jeg tenke på henne: http://www.dagbladet.no/2010/03/09/nyheter...dhorn/10782163/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #1838 Del Skrevet 9. mars 2010 Dagens, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2010 #1839 Del Skrevet 10. mars 2010 Var det gøy? Jeg prøvde å få opp bilde av teppet du har kjøpt, men siden var nede til vedlikehold. Neste gang jeg har en dårlig dag utsendemessig skal jeg tenke på henne: http://www.dagbladet.no/2010/03/09/nyheter...dhorn/10782163/ KITTTTTEEEEENNNNNN!!!! Det var discusting!!!!!! Liker ikke abnormaliteter... *frysninger på ryggen* *rister det av meg* Så bra du kjøpte det pladdet trulta, det så jo heeeeeeelt fortreffelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #1840 Del Skrevet 10. mars 2010 Pleddet var ufattelig godt, alle bør ha ett sånt til å tulle seg inn i. Hadde det over skuldrene i dag når jeg spiste frokost. Min snille arbeidskollega har kappet 4 stenger til meg. Det er lodd (vekter) til å ha nede på panelgardinene, stengene var litt lang slik at dem stakk utom. Kanskje jeg skal sjekke plantene mine i dag? Kjøpte dem for to dager siden. Håper jeg ikke dreper noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå