mia83 Skrevet 26. februar 2010 #1781 Del Skrevet 26. februar 2010 Vi har Tv'en i en skjenk fra Bohus vi. Det er faktisk Omega vi også har.. sånn som Piffy. Men vi har overdelen også da. Omega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 27. februar 2010 #1782 Del Skrevet 27. februar 2010 vært fullt opptatt med å tørke snørr og skifte bleier i to uker nå, kjempe moro men nå fikk jeg somlet meg inn på kg igjen. alt bra med deg? er så moro å handle ting til nytt hjem, er nok litt derfor jeg vil flytte også, har lyst til å innrede mere igjen hehe.. vi snør bokstavelig bort igjen nå vi, snø kaos! snødde ekstremt mye offrige helg, og nå snør det minst like mye igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 #1783 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg endret innlegget mitt, trulta. Så nå er det med link. Tenk at vi har samme Mia Sånn blir det vel når enting masseproduseres Vi har så stor tv at vi har ikke plass til overdelen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 27. februar 2010 #1784 Del Skrevet 27. februar 2010 God helg Trulta 15 dager til seriestart Snøballkrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2010 #1785 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg endret innlegget mitt, trulta. Så nå er det med link. Tenk at vi har samme Mia Sånn blir det vel når enting masseproduseres Vi har så stor tv at vi har ikke plass til overdelen da Ja vi har god smak vi Piffy! Vi har "bare" 37" TV vi da, men når kjellerstua blir ferdig skal vi ha en større der. 50 eller 60" eller lerret. Har ikke helt bestemt oss ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1786 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja vi har god smak vi Piffy! Vi har "bare" 37" TV vi da, men når kjellerstua blir ferdig skal vi ha en større der. 50 eller 60" eller lerret. Har ikke helt bestemt oss ennå. Jeg har 42" Betyr " tommer? Atlså er det tegnet for tommer. Ulva: Kan dessverre ikke bli med på snøballkrig, for snøen er så hard her. Får da ikke til å lage snøballer. Men vi kan ta det neste år! Har du vært barnevakt, Cupcakes? Stakkars deg og dere som får mer :snø: Heldigvis ikke kommet mer her, men vi har igjen fra sist. Og snøen er så kald at den smelter ikke når solen er fremme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2010 #1787 Del Skrevet 27. februar 2010 Kanskje Ulva mente at det kommer til å være snøballkrig i stedet for fotballkamp " er tegnet for tommer, ja Vi har 52". Og det er faktisk herlig å ha et sånn stort tv Det hadde jeg liksom ikke trodd, da... Mia: vi har god smak, ja Har du sett linken min trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1788 Del Skrevet 27. februar 2010 Veldig fin tvbenk, Appy! Tårnskapet passer veldig godt ved siden av den benken du har da. Tror du må gå innom Møbelringen en dag Her er bordet mitt Bord Men mitt er i svart, og er ikke montert! Tv bordet har jeg ikke funnet på nett, det kostet hele 400 kr. Flott å finne noe som er rimelig. Men jeg skulle hatt en hylleting på badet, trenger plass til sminke ++ mye pluss egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2010 #1789 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg fikk ikke opp noe bilde når jeg klikket på linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. februar 2010 #1790 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg fikk heller ikke opp bildet, og så har jeg vondt i halsen. Står det bra til her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 28. februar 2010 #1791 Del Skrevet 28. februar 2010 uff kitten, ikke godt med vondt i halsen, har hatt det selv noen dager, men fikk sanasol av samboer, det hjalp faktisk eller te med honning i trulta: nei, ikke barnevakt (eller på en måte barnevakt da ) men har fått vikariat i barnehage nå og der er det mye snørr, bleieskift, påkledning av utetøy, smøring av mat og lek og sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 28. februar 2010 #1792 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er veldig morro å kjøpe nye møbler når man flytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. februar 2010 #1793 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg får dette opp når jeg trykker på bordlinken din: Vi har dessverre ikke foto av dette produktet for tiden, men vi selger produktet i varehusene våre. Siden vil bli oppdatert i tiden fremover. I mellomtiden: Velkommen til inspirasjonstur i et av Skeidars varehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. februar 2010 #1794 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis du sier hva det heter så finner vi det sikkert selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1795 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis du sier hva det heter så finner vi det sikkert selv. Sofabord :Trend sofabord 130x80 cm Mitt er i svart, og er ikke montert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mars 2010 #1796 Del Skrevet 1. mars 2010 Det var stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1797 Del Skrevet 2. mars 2010 16/30 dager igjen til jeg skal få tårnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2010 #1798 Del Skrevet 2. mars 2010 Tårnet ditt var stilig :rødme: Vil ha sånn hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1799 Del Skrevet 2. mars 2010 Det merket hadde mange fine skap, var veldig fint det som var dobbelt og den benken. Skulle ønske jeg hadde plass til en sånn benk ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. mars 2010 #1800 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg merker at jeg har litt lyst å fornye leil litt når jeg leser slik. Lurer på om jeg skal tapetsere gangen? Den har akutt behov for en liten oppussing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå