Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til te.

Har du fortsatt ikke spist sukker i 2010?

Jeg spiste sukker i Praha. :sjenert: Fant ut at det kan være tillat på utenlandsferie, i påsken, på 17-mai, på bursdagen min og til jul. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Det går ett par kleenex eller Lambi da. Det er merket på de jeg bruker nå. Får vondt under nesen uansett.

Ja huff det er ikke moro!! Nå tror jeg faktisk at jeg skal finne senga.. ;):natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker, Bahia.

Jeg har nå bestilt meg skap eller tårn som det heter. Men lang leveringstid, 3-5 uker. Jeg hadde jo lyst til å få det i morgen jeg :sukk:

Dyrt og fint. Kanskje jeg skal finne bilde av det.

Mitt tårn

21/35 dager igjen til tårnet mitt skal komme.

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, Bahia.

Jeg har nå bestilt meg skap eller tårn som det heter. Men lang leveringstid, 3-5 uker. Jeg hadde jo lyst til å få det i morgen jeg :sukk:

Dyrt og fint. Kanskje jeg skal finne bilde av det.

Mitt tårn

21/35 dager igjen til tårnet mitt skal komme.

åÅÅÅÅÅÅÅååååh! Det var akkurat sånn som jeg vi ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh så bra!

Det betyr at du likte det!!

Veldig fin den benken i samme serie. Men har ikke plass til den. Jeg falt for denne serien. Der jeg var hadde dem bare en annen en utstilt, og i annen farge.

Bare å krysse fingrene for denne, den skal kommer fra Danmark og hjem til meg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint skap :jepp: Det er så gøy å kjøpe nytt til ny leilighet - skikkelig stas. Det som er kjipt med det er disse leveringstidene, ja. Vi venta i mange uker å stuemøblene våre; bodde med helt tom stue i en måned eller noe. Og da mener jeg helt tom og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gøy med tom stue, ehh nei.

Men det uhyre kjedelig å vente på ting. Har ikke funnet tv bord ennå. Men tror det må bli noe billig, i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gøy med tom stue, ehh nei.

Men det uhyre kjedelig å vente på ting. Har ikke funnet tv bord ennå. Men tror det må bli noe billig, i svart.

Vi fant et kjempeflott et på Bohus. :Nikke:Her er Tv bordet vårt

Jeg likte det vitrineskapet du hadde valgt kjempegodt! Vi ha et slikt selv når jeg tenker meg om :sjenert:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...