Bahia Skrevet 18. februar 2010 #1721 Del Skrevet 18. februar 2010 Er du? Send meg gjerne spiker og hestesko Jeg var meget ærlig på skjemaet jeg fylte ut til bedrifthelsetjenesten, legen var bekymret for meg. Bra du var ærlig Hva sa legen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. februar 2010 #1722 Del Skrevet 18. februar 2010 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1723 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg hadde krysset av på ganske mye negativt på spørsmålene om jobb. Angående sjefer, kolleager og egen innflytelse på arbeidet. Var jo litt søtt at hun ble bekrymret da. Spurte om sjefen får vite hva jeg har skrevet, men det får han ikke. Hun sa også at dette var problem når det gjelder småe bedrifter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1724 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er vel sånn som skjer. Her på kontoret er det ikke så mange for det om det er en svær bedrift, men allikevel merker jeg mye av det du nevner. Da er det godt å ha en større bedrift i ryggen sammen med fagforeningen noen ganger. Men det er helg i dag, Trulta Jei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1725 Del Skrevet 19. februar 2010 Kanskje jeg bør melde meg inn i ei fagforening?! Jeg skal lese den artikkelen om fletter, men kanskje håret mitt er litt for kort. Fletter er fint, men mitt hår er for glatt egentlig. Husker når jeg var lita, mamma flettet fiskebeinflette på meg, og så gikk det noen timer, og så hadde fletten sklidd ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1726 Del Skrevet 19. februar 2010 Om du har kort hår, og kanskje det er litt glatt, så må du bare bruke litt hårspray og shingelnåler Da sitter de som støpt. Og samtidig søke på flettevideoer på youtube Der ligger det en god del instruksjonsvideoer. Og jeg hadde ikke vært her i bedriften i dag, om ikke jeg hadde vært med i ei fagforening. Det har vært omrokkeringer og strukturforandringer(jobber jo i finansbransjen, og som alle vet har den slitt ganske så hardt i finanskrisen), og hadde det ikke vært for fagfoerningen, så er det ikke sikkert jeg har vært her jeg sitter nå? I tillegg er den god å ha når den tidligere sjefen var en diktator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1727 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er shingelnåler? Jeg har ikke så kort hår. Det er vel til litt under skuldrene, slik halvlangt kanskje, men det er oppklipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1728 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er shingelnåler? Jeg har ikke så kort hår. Det er vel til litt under skuldrene, slik halvlangt kanskje, men det er oppklipt. Sånne sorte som ligger på bordet Også kal hårnål eller lus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1729 Del Skrevet 19. februar 2010 Åååhh Jeg kaller dem hårnåler jeg. Er det lov å overvåke PC til sine underordnede? Gå inn "bakveien" og sjekke hva og hvor dem har vært. Jeg tror ikke det er lov, men hvis det blir gjort, kan det da brukes mot meg? Kg i arbeidstiden er vel kanskje ikke lov, men det står jo ingen plass om at det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1730 Del Skrevet 19. februar 2010 Åååhh Jeg kaller dem hårnåler jeg. Er det lov å overvåke PC til sine underordnede? Gå inn "bakveien" og sjekke hva og hvor dem har vært. Jeg tror ikke det er lov, men hvis det blir gjort, kan det da brukes mot meg? Kg i arbeidstiden er vel kanskje ikke lov, men det står jo ingen plass om at det ikke er lov. Det er nettopp utarbeidet en lov om at arb. giver kan dette, men da skal det være ordentlig mistanke om at den ansatte gjør noe skikelig ille. Og om KG er det "verste" du gjør i arb.tiden, så har han ikke noe grunnlag for det. OG gjør han det så gjør han det ulovlig. Jeg er på KG, men det går ikke utover jobben jeg gjør. Og så lenge det ikke gjør det og KG er tilgjengelig på min maskin, så kommer jeg til å henge her av og til i arb. tiden. Men det høres ut som om du faktisk burde melde deg inn i fagforeningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1731 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg vet ikke helt sikkert at han gjør det. Men en jeg jobber sammens med merket seg at sjefen viste noe som han hadde på mail som er lagret på hans maskin, og det har jo ikke vi andre tilgang på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1732 Del Skrevet 19. februar 2010 Høres meget merkelig ut! Når sjefen ikke er på kontoret, så åpne mailen hans og se om han har noen av deres andre kontoer på sin. Det kan skje, og er ikke lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1733 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå har jeg overtatt leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #1734 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå har jeg overtatt leiligheten Så gøy! Skal du flytte inn i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1735 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå har jeg overtatt leiligheten Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #1736 Del Skrevet 19. februar 2010 Innflytningsfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2010 #1737 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. februar 2010 #1738 Del Skrevet 19. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #1739 Del Skrevet 20. februar 2010 De tre første eskene er på plass. Har vært på shoppingtur i dag, brukte byttelappen min, så det ble en ring. Den var veldig fin. Ett skjerf og såler. Satser på ett gull eller to i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. februar 2010 #1740 Del Skrevet 20. februar 2010 for overtakelse av leilighet!! Det er skikkelig gøy å få nøkler og komme i gang med innflytting ja, man venter jo gjerne en stund. Jeg husker vi nesten hadde glemt åssen huset så ut, for vi venta i over 4 mnd, så det var stas ja Når skal du sove over i leiligheten for første gang da? Skal du gjøre mye der først eller flytter du rett inn?? Jeg ser også på OL i dag (bombe ), men jeg har ikke så stor tro på gull i dag. Men en medalje på guttas skirenn bør vel være innenfor rekkevidde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå