Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan du kjøpe. :jepp: Da regner jeg med at hun trener fra før og at du ikke prøver å hinte til noe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hinting ja :fnise:

Neida, men husker hun ønsket seg det til jul, men da kjøpte jeg noe annet på ønskelisten. Så kanskje hun fortsatt ønsker seg en topp å trene i.

Lurte på å kjøpe en der jeg trener, men det er ett annet merke, så det er ikke sikkert hun får byttet den. Kanskje bedre å kjøpe den på en vanlig sportsbutikk, slik at hun kan bytte hvis jeg kjøper feil størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har limegrønt på badet mitt nå, men har litt lyst på lilla også. Kan vise fram den fine fargen på det som er å få kjøpt.

Må bare finne den først... :lete:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergen kommune vurderer å innføre datokjøring, altså at hvis bilskiltet slutter på et oddetall kan man kjøre på datoer med oddetall og vice versa.

Dette innebærer at min far kanskje ikke kan kjøre meg til flyplassen på tirsdag. :snurt:

Jeg har tenkt å be ham gjøre det like vel, for det blir bare masse styr å ta flybussen.

Jeg skal være på flyplassen klokken 08.15

Flybussen bruker 45 minutter fra sentrum. Altså er klokken da 07.30

Jeg må ta bussen inn til sentrum. Den bruker 20 minutter. Da er klokken 07.10. Vi sier jeg tar bussen klokken 07.00 for å ha god margin.

Altså må jeg stå opp kvart over seks. Nei, jeg tror jeg velger å bli kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin den var. :)

Ja ikke sant?

Jeg skjønner godt at du vil bli kjørt!! Jeg vil også kjøres når jeg skal til Island, selv om flyet ikke går før 14.05.

Har du begynt å pakke? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...